![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik heb nu witte 16 inch cupra's onder de golf liggen en die zijn vandaag verkocht voor een leuke prijs ....
![]() nu ga ik vanavond nieuwe hallen en vraag mee af of dat past kwa laagte van de auto er komen nu schmidt revolution's onder maat 175-65-13 Etw.19 nu ben ik dus bang dat ik alles ga scheuren met de auto of valt dat wel mee grtjes jordy |
|
||||
|
||||
![]() 13 inch is wel heel erg klein en 65 is wel heel erg hoog.
|
||||
|
||||
![]() ![]() dit zijn ze er komen meschien nog geknepen banden op maar of 13 gaat is de vraag :P of die dan met de carter op de grond ligt of dat ie 1 cm boven de grond zweeft als het laatste zo is vind ik het totaal geen probleem ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() hey jordi, jij ook hier
![]() ![]() leuke cabrio heb je daar. ziet er nog goed uit ![]() ![]() heb je die passat ook nog?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
old days at custom -cars toch ![]() passat helaas verkocht en daarna koppakking naar de klote bij de nieuwe eigenaar grtss |
|
||||
|
||||
![]() das jammer, ma deze is wel een stuk mooier
![]() en idd, old days at custom cars ![]() ik heb ondertussen ook een mk1 gekocht. een gti uit '83. die wil wel ![]()
|
||||
|
||||
![]() dat gaat idd goed
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ze liggen erop en passen super ![]() topic kan gesloten worden ,,,,,, |
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit man. alleen wel erg veel rubber zichtbaar. ben ik niet gewend van je
![]()
|
||||
|
||||
![]() is idd veel rubber he :P
komen nog andere banden op dan kan alles nog lager :P komen nu tegen de randen aan omdat het et 19 is ![]() |
|
|||
|
|||
![]() mooie wieltjes maar TE klein onder een golf 1
|
||||
|
||||
![]() valt eigelijk wel mee als je het geheel plaatje bekijkt ....
foto's komen morgen van de hele auto |
|
||||
|
||||
![]() ik kan geen andere banden vinden op internet
![]() krijg alleen maar 175 70 r 13 ... wil juist kleiner iemand een idee' waar ik ze kan vinden ? |
|
|||
|
|||
![]() kijk ff op www.autobandenmarkt.nl
|
||||
|
||||
![]() 175/50/13 gewoon bij autobandenmarkt.nl en alle anders aanbieders....
![]()
|
||||
|
||||
![]() kijk eens op autobandenmarkt.nl
En dan zoeken naar een 175/50/13 ofzo!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
4 banden zijn onderweg ![]() 175 50 13 .... was 1 van de enigste online voor een zinnige prijs :P 224.95 ga ik niet zeuren voor 4 bandjes zo ziet het er momenteel uit ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() staat 'm goed man
|
||||
|
||||
![]() straks met je nwe banden ga je veeeeel ruimte krijgen in je wielkuipen, en nog minder ruimte qua bodemvrijheid, persoonlijk vind ik 13 alleen mooi op een type 1 met smalle bumpers
|
|
||||
|
||||
![]() ruimte in de wielkasten is alleen maar goed kan ie nog lager :P
en dat betekend minder bodemspelling low hurts ![]() |