![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb nog een paar onderdelen te koop voor een golf 1 wat weg mogen.
Last edited by Thijs. : 22-08-2010 at 18:44. |
|
|||
|
|||
![]() Ik ben bereid je 65 te willen geven voor de originele zijschermen?Laat me weten of je hiermee uit de voeten kunt komen.
alvast bedankt. Last edited by Marcski : 20-08-2010 at 18:27. |
|
||||
|
||||
![]() Er zit dus voor de rest geen roest op de originele schermen, ik bedoel dus meer voor de bovenzijde en de randen. En dit is toch de inarisilber kleur?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De roest die de schermen hebben zie je op afbeelding 1 en afbeelding 2. Bovenzijde zit niks, wel in de randen aan de onderkant, wat je ook op de afbeelding kunt zien. Kleur is idd inarisilber, L94A. |
|
||||
|
||||
![]() Waar kom je vandaan??
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Schermen liggen in de buurt van Venlo, daar is de beunloods. Het kan ook in Roermond afgehaald worden. |
|
||||
|
||||
![]() Ik zit elke donderdagmiddag (rond 14.00) in Roermond (bij Sijben), dus als het ter alle tijden opgehaald kan worden dan zie ik geen probleem. Maar ik wil ze nog wel even in het echt zien natuurlijk.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Prima. aek88888 had mij al een eerder PM gestuurd en wacht nog even op reactie van hem. Mocht dat niet door gaan door wat dan ook laat ik het je weten. |
|
||||
|
||||
![]() Hoedeplenk verkocht aan mij, is betaald
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt, wordt morgen verstuurd ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Oja advertentie aangepast, imi schermen en hoedenplank zijn verkocht !
|
|
|||
|
|||
![]() heb je toevallig ook een voorraam voor een 83er golf 1 en een setje verlagings veren voor voor van 4 cm lager
gr ralph |