![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Te koop aangeboden:
Golf 1 Cabrio G60. Ik heb de auto nu 2 jaar gehad en heb erg veel plezier van gehad. Afgelopen winter heb ik de auto omgebouwd naar G60, dit is ook door de RDW gekeurd, en er staat dus 118kw op kenteken. Hierbij is ook de remmerij en het uitlaatsysteem aangepast. Hier de technische gegevens van de auto: Bouwjaar: 1989 Km.stand: 180.000 (stand van de auto) Exterieur: Sportline uitvoering Quartett ombouw set (origineel) Chrome sierstrips op de zijkanten met nieuwe klemmen rondom (nieuw) Golf 1 grille met chrome randen (nieuw) Hella tankdop gepolijst (nieuw) Origineel PVC Sportline dak, in zeer goede staat, geen scheuren o.i.d. Voorruit met blauwe zonneband Gladde kofferklep (vanuit dashboardkastje te openen) Nieuwe kentekenplaten Donkere kruiskoplampen (nieuw) Donkere achterlichten (nieuw) Donkere mistachterlicht (nieuw) Interieur: Recaro Sportline interieur Zwarte binnenhemel Sportline tellerbak Windscherm (nieuw) Luxe vloerbekleding ( origineel hoogpolig) Wolfsburg Edition vloermatten (nieuw) Composet merk Climax (nieuw) Nieuwe accu in de kofferbak met accuhoes van een golf 4 (nieuw) Onderstel: V-maxx schroefset ( 3000km mee gereden) Nieuwe toplagers Nieuwe draagarmrubbers voor Nieuwe stabilisatorstangrubbers Corrado G60 remmerij rondom (nieuw) Alle remslangen nieuw, op de achteras zitten ook nieuwe leidingen BBS RS001 voor 8J, achter 8,5J met zo goed als nieuwe Dunlop SP9000 banden 195-45-15 Wielen zijn vorig jaar opnieuw opgebouwd, 4x nieuwe randen, 4x nieuwe ventielen, 120 nieuwe verchroomde bouten Nieuwe wiellagers achter Motorisch: PG G60 motor ( ongeveer 180.000km gelopen) O2A versnellingbak (origineel G60) Claus von Essen ombouwset van schakelkabels naar stangen(nieuw) Speciale baksteunen (nieuw) De cilinderkop is gereinigd, gevlakt, kleppen zijn opnieuw ingeslepen, klepgeleiders gecontroleerd, nieuwe klepsteelrubbers en alles is getest (4-2010) De drijfstanglagers zijn vervangen, hier zijn sputterlagers in gekomen Alle pakkingen, keerringen en o-ringen zijn nieuw. Nieuwe koppakking Nieuwe kopbouten Castrol Edge RS 10W60 olie Nieuwe oliefilter Mercedes Sprinter intercooler Corrado Radiateur Samco slangen G-lader is gereviseerd, hierbij is alles vernieuwd met originele onderdelen. G-lader heeft de originele poulie, en de ECU is origineel, dus niet gechipt Nieuwe lambdasonde Powersprint spaghetti spruitstuk Compleet 60mm Powersprint uitlaatsysteem met 2 dempers, zonder kat, met groep A eindstuk Nieuwe oliepomp Nieuwe spatplaat in het carter Nieuwe distributieriem inclulief spanrol Afgedraaid vliegwiel Nieuwe druklager Nieuwe waterpomp Nieuwe startmotor K&N luchtfilter Corrado G60 stuurbekrachtigingspomp en vloeistofreservoir Nieuwe olieleidingen van en naar de G-lader Overal zijn nieuwe bouten en moeren voor gebruikt Compleet 60mm inlaatsysteem incl gepolijst RVS inlaatbuis 22mm hoofdremcilinder 20bar remdrukverdelers voor de achteras (nieuw) Nieuwe brandstofslangen Injectoren zijn gereinigd en voorzien van nieuwe o-ringen Injectorrail is gereinigd Inlaatspruitstuk incl. gasklephuis is gereinigd Nieuwe PU voorste motorsteunrubber Nieuwe achterste baksteunrubber (verstevigde versie) Op het motorische gedeelte is niet bezuinigd zoals ook te zien is, ik heb inmiddels 1600km met deze motor gereden zonder enige problemen. Al met al een zeer complete, nette, en vooral goed onderhouden auto waar men nog jaren plezier van kan hebben. Mijn vraagprijs is 9000,- euro. Gr Marko (pm voor verdere vragen) ![]() ![]() Foto’s van de motorruimte komen nog.
__________________
Leon 2.0 TFSI (JD stage2) Golf 1 G60 Golf 3 1.8 Corrado G60 Golf 4 TDI JB-JD Golf IV GTI 25 Jahre Jubi Edition JB-JD Golf 3 1.6 Milestone Golf 3 VR6 CC Golf 4 2.0 Golf 1 Cabrio G60 Audi A4 3.0 |