![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Hola,
Wie heeft een schematekening of een foto van een blok van een golf 1. Liefst 1500 JB motor!
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin. |
#2
|
||||
|
||||
![]() Zoiets als dit?
__________________
The best way is a VW Golf S16 ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]() super, thanks!!
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin. |
#4
|
||||
|
||||
![]() waar heb je die dan voor nodig? of wist je niet waar je je olie bij moest vullen
![]()
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#5
|
||||
|
||||
![]() hahaha
__________________
Bonegrinderz int. www.vwdepartment.com |
#6
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij wil hij een vacuum schema hebben
__________________
Quote:
|
#7
|
||||
|
||||
![]() @ Oergolf:
Heb je ook zo'n tekening van de 1.8 DX ?? Of een website waar je die vandaan haalt ??? Grtz............ LRR
__________________
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster) |
#8
|
||||
|
||||
![]() ETKA moet je hebben, is veel duidelijker
![]()
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#9
|
|||
|
|||
![]() Als we toch bezig zijn.
![]() Als het nodig is: stevenvaanhold@hotmail.com
__________________
Restauratie van mijn 1974 Swallowtail |
#10
|
||||
|
||||
![]() Steven, pbtje heb je hehehe!
![]()
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#11
|
|||
|
|||
![]() Kheb hem gezien. Wat een reactie tijd zeg
![]() ![]()
__________________
Restauratie van mijn 1974 Swallowtail |
#12
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee, sorry. Deze tekening heb ik echt al een paar jaar en ik weet niet meer van welke site het gekomen is. Ik neem aan dat het puur voor de originele look is, onder de motorkap?
__________________
The best way is a VW Golf S16 ![]() |
#13
|
||||
|
||||
![]() @ Oergolf: Ja, inderdaad voor de originele look !!! Motor moet worden teruggebracht in fabriekstaat. Er lopen nu nog allemaal lossen draden (van m'n 3 VDO meters) die ik ook nog netjes moet wegwerken. En nog wat meer van dat soort dingen. Altijd ff handig om dan zo'n tekening erbij te hebben, toch ??
Nou ja, ik ga zelf het web nogwel ff afstruinen !!! ![]() ![]() Grtz.......... LRR
__________________
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster) |
#14
|
|||
|
|||
![]() elektrische schema 1.6 EW is ook welkom
![]() en tsja, fabreikslook vind ik ook super ja, heeft die oranje/geel achtige golf 1 (bbs etc) ook... maar clean vind ik ook zeker zo mooi... |
#15
|
|||
|
|||
![]() mooi, heeft / weet iemand een vraagbaak liggen van een golf 1 uit 1981 1.5 ?
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin. |
#16
|
||||
|
||||
![]() Tick! Die vacuumleiding is van je ontsteking denk ik!!
__________________
Quote:
|
#17
|
|||
|
|||
![]() Tijn! heb hem gevonden :-D is idd wat je zei!
Spatkap scheelt al een hoop! morgen ff fatsoenlijk stukje rijden, alleen krijg dat apparaat niet stationair!! Nu was 1 van de 2 draadjes die op 1 stekker uitkomen die op de carburateur zit (ventielatieafslagventiel volgens ETKA) afgebroken, maar na herbevestigen looptie nog niet stationair! Naja morgen weten we meer qua olie! heb wel zin om dat andere blokkie er in te leggen! :-D!~!!
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin. Last edited by Rickyrick : 14-01-2005 at 19:55. |
#18
|
||||
|
||||
![]() Maareh, dat draadje aan het 'ventilatieafslagventiel' is wel uiterst belangrijk voor stationair lopen. Je kunt werking testen door het stekkertje los te trekken en dan het pooltje even aantikken, je moet dan een 'tik' horen in de carburateur.
__________________
Quote:
|
#19
|
|||
|
|||
![]() okeej ga ik dan morgen allereerst ff machen, zou mooi zijn!
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin. |
#20
|
|||
|
|||
![]() okay, het probleem ligt dus idd bij het ventilatieafslagventiel!
We hebben hem eerst getest zoals Stijn zei om het stekkertje tegen de pool aan te houden, toen hoorden we niets. Daarna hebben we 12v direkt erop gezet en toen werkte het prima, ook dan (met 12v vanaf de accu) looptie prima stationair! Dus het probleem moet wel zitten in de aansturing van het ventilatieafslagventiel, er komen dus 2 draadjes op het stekkertje van het ventilatieafslagventiel, de ene is van de carburateur en de andere komt van een slang met meerdere stekkertjes (ik denk slang van koelwater met een temperatuur sensor) Wat kan nou het probleem zijn?
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin. |