Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 10-01-2005, 20:10
Rickyrick Rickyrick is offline
Postwhore
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,085
Send a message via MSN to Rickyrick
Default Foto schema blok golf 1

Hola,

Wie heeft een schematekening of een foto van een blok van een golf 1.

Liefst 1500 JB motor!
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin.
Reply With Quote
  #2  
Old 10-01-2005, 23:17
oergolf's Avatar
oergolf oergolf is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 420
Send a message via MSN to oergolf
Default

Zoiets als dit?


__________________
The best way is a VW

Golf S16
Reply With Quote
  #3  
Old 10-01-2005, 23:20
Rickyrick Rickyrick is offline
Postwhore
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,085
Send a message via MSN to Rickyrick
Default

super, thanks!!
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin.
Reply With Quote
  #4  
Old 10-01-2005, 23:22
René's Avatar
René René is offline
10k maniac
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 21,404
Default

waar heb je die dan voor nodig? of wist je niet waar je je olie bij moest vullen
Reply With Quote
  #5  
Old 10-01-2005, 23:23
G.I._BOB's Avatar
G.I._BOB G.I._BOB is offline
VW Addict
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 591
Default

hahaha
__________________
Bonegrinderz int.

www.vwdepartment.com
Reply With Quote
  #6  
Old 11-01-2005, 00:19
Stijn's Avatar
Stijn Stijn is offline
Class of 2003
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 8,760
Send a message via ICQ to Stijn Send a message via AIM to Stijn Send a message via MSN to Stijn
Default

Volgens mij wil hij een vacuum schema hebben
__________________
Quote:
Quagmire: Hey there sweetie, how old are you?
Connie: 16.
Quagmire: 18? You're first.
Connie: Mom!
Quagmire: I like where this is goin'! Giggidy, giggidy, gig-gi-dy!
Reply With Quote
  #7  
Old 11-01-2005, 09:42
LRR's Avatar
LRR LRR is offline
Getting there...
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 7,569
Default

@ Oergolf:

Heb je ook zo'n tekening van de 1.8 DX ?? Of een website waar je die vandaan haalt ???



Grtz............ LRR
__________________
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster)
Reply With Quote
  #8  
Old 11-01-2005, 09:59
Black Devil's Avatar
Black Devil Black Devil is offline
Triple Action Donor - Niet fantaseren maar construeren
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,490
Default

ETKA moet je hebben, is veel duidelijker
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor
Golf 1 1.3 Carburateurs
Golf Rallye
Dailys:
Phaeton W12 & T5GP California
Reply With Quote
  #9  
Old 11-01-2005, 10:06
steven16v steven16v is offline
Volksforum Triple Action Donor
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 4,051
Default

Als we toch bezig zijn. Ik zoek een electrisch schema van een golf 1.1 cl motor. En van een 1.8 gti motor van een golf 1. Alvast bedankt.

Als het nodig is: stevenvaanhold@hotmail.com
Reply With Quote
  #10  
Old 11-01-2005, 10:14
Black Devil's Avatar
Black Devil Black Devil is offline
Triple Action Donor - Niet fantaseren maar construeren
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,490
Default

Steven, pbtje heb je hehehe!
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor
Golf 1 1.3 Carburateurs
Golf Rallye
Dailys:
Phaeton W12 & T5GP California
Reply With Quote
  #11  
Old 11-01-2005, 11:00
steven16v steven16v is offline
Volksforum Triple Action Donor
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 4,051
Default

Kheb hem gezien. Wat een reactie tijd zeg Je hebt er ook 1tje trug
Reply With Quote
  #12  
Old 11-01-2005, 12:15
oergolf's Avatar
oergolf oergolf is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 420
Send a message via MSN to oergolf
Default

Quote:
Originally Posted by Little Red Rooster
@ Oergolf:

Heb je ook zo'n tekening van de 1.8 DX ?? Of een website waar je die vandaan haalt ???



Grtz............ LRR



Nee, sorry. Deze tekening heb ik echt al een paar jaar en ik weet niet meer van welke site het gekomen is. Ik neem aan dat het puur voor de originele look is, onder de motorkap?
__________________
The best way is a VW

Golf S16
Reply With Quote
  #13  
Old 11-01-2005, 14:59
LRR's Avatar
LRR LRR is offline
Getting there...
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 7,569
Default

@ Oergolf: Ja, inderdaad voor de originele look !!! Motor moet worden teruggebracht in fabriekstaat. Er lopen nu nog allemaal lossen draden (van m'n 3 VDO meters) die ik ook nog netjes moet wegwerken. En nog wat meer van dat soort dingen. Altijd ff handig om dan zo'n tekening erbij te hebben, toch ??


Nou ja, ik ga zelf het web nogwel ff afstruinen !!!


Grtz.......... LRR
__________________
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster)
Reply With Quote
  #14  
Old 11-01-2005, 16:58
Melvin Melvin is offline
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 5,427
Default

elektrische schema 1.6 EW is ook welkom ...

en tsja, fabreikslook vind ik ook super ja, heeft die oranje/geel achtige golf 1 (bbs etc) ook... maar clean vind ik ook zeker zo mooi...
Reply With Quote
  #15  
Old 14-01-2005, 08:49
Rickyrick Rickyrick is offline
Postwhore
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,085
Send a message via MSN to Rickyrick
Default

mooi, heeft / weet iemand een vraagbaak liggen van een golf 1 uit 1981 1.5 ?
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin.
Reply With Quote
  #16  
Old 14-01-2005, 18:20
Stijn's Avatar
Stijn Stijn is offline
Class of 2003
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 8,760
Send a message via ICQ to Stijn Send a message via AIM to Stijn Send a message via MSN to Stijn
Default

Tick! Die vacuumleiding is van je ontsteking denk ik!!
__________________
Quote:
Quagmire: Hey there sweetie, how old are you?
Connie: 16.
Quagmire: 18? You're first.
Connie: Mom!
Quagmire: I like where this is goin'! Giggidy, giggidy, gig-gi-dy!
Reply With Quote
  #17  
Old 14-01-2005, 19:36
Rickyrick Rickyrick is offline
Postwhore
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,085
Send a message via MSN to Rickyrick
Default

Tijn! heb hem gevonden :-D is idd wat je zei!

Spatkap scheelt al een hoop! morgen ff fatsoenlijk stukje rijden, alleen krijg dat apparaat niet stationair!!

Nu was 1 van de 2 draadjes die op 1 stekker uitkomen die op de carburateur zit (ventielatieafslagventiel volgens ETKA) afgebroken, maar na herbevestigen looptie nog niet stationair!

Naja morgen weten we meer qua olie! heb wel zin om dat andere blokkie er in te leggen! :-D!~!!
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin.

Last edited by Rickyrick : 14-01-2005 at 19:55.
Reply With Quote
  #18  
Old 14-01-2005, 22:59
Stijn's Avatar
Stijn Stijn is offline
Class of 2003
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 8,760
Send a message via ICQ to Stijn Send a message via AIM to Stijn Send a message via MSN to Stijn
Default

Maareh, dat draadje aan het 'ventilatieafslagventiel' is wel uiterst belangrijk voor stationair lopen. Je kunt werking testen door het stekkertje los te trekken en dan het pooltje even aantikken, je moet dan een 'tik' horen in de carburateur.
__________________
Quote:
Quagmire: Hey there sweetie, how old are you?
Connie: 16.
Quagmire: 18? You're first.
Connie: Mom!
Quagmire: I like where this is goin'! Giggidy, giggidy, gig-gi-dy!
Reply With Quote
  #19  
Old 15-01-2005, 00:04
Rickyrick Rickyrick is offline
Postwhore
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,085
Send a message via MSN to Rickyrick
Default

okeej ga ik dan morgen allereerst ff machen, zou mooi zijn!
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin.
Reply With Quote
  #20  
Old 15-01-2005, 15:26
Rickyrick Rickyrick is offline
Postwhore
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,085
Send a message via MSN to Rickyrick
Default

okay, het probleem ligt dus idd bij het ventilatieafslagventiel!

We hebben hem eerst getest zoals Stijn zei om het stekkertje tegen de pool aan te houden, toen hoorden we niets.

Daarna hebben we 12v direkt erop gezet en toen werkte het prima, ook dan (met 12v vanaf de accu) looptie prima stationair!

Dus het probleem moet wel zitten in de aansturing van het ventilatieafslagventiel, er komen dus 2 draadjes op het stekkertje van het ventilatieafslagventiel, de ene is van de carburateur en de andere komt van een slang met meerdere stekkertjes (ik denk slang van koelwater met een temperatuur sensor)

Wat kan nou het probleem zijn?
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 15:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum