![]() |
|
||||
|
||||
![]() Na het ongeluk zijn we verschillende schadeherstel bedrijven nagegaan om de Scirocco te laten maken.. Maar aangezien die kosten overal zo hoog zijn hebben we toch besloten de Scirocco in onderdelen weg te doen.
Het is heel erg zonde, dat weten we, maar de reparatiekosten zijn hoger als de kostprijs voor de hele auto ![]() Daarom, hier een onderdelen topic voor de Scirocco! De gehele Scirocco gaat weg. Hij heeft momenteel plusminus 60.010 km gereden (aantoonbaar). De "enige" schade die de auto heeft, is de rechter dorpel en deur, en de rechter draagarm voren. Een andere rechter deur is aanwezig, echter zonder ramen of binnenwerk. Mocht je iets nodig hebben van de Scirocco, post maar hier, dan kunnen we wel aan een overeenkomst komen lijkt mij ![]() Hier wat foto's van bij de aankoop van de Scirocco: ![]() ![]() Het mooie originele, zo goed als nieuwe, interieur: ![]() ![]() ![]() En van het tijdstip van overlijden: ![]()
|
||||
|
||||
![]() en als ik um zo wil kopen?
|
|||
|
|||
![]() Zal wel een prijs bij moeten.
|
|
|||
|
|||
![]() Zou hem ook compleet proberen te verkopen
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja, ik vind 't ook echt zonde.
Had 'm 't liefst opgebouwd gezien.. @ De Pul: Wat is 'ie je waard, compleet?
|
||||
|
||||
![]() ik heb je een pm gestuurd.
|
||||
|
||||
![]() Je hebt ene terug
![]()
|
|||
|
|||
![]() heb interesse in je achteras, incl de schijven en leidingen.
Ben te bereiken op schrurs@hotmail.com of een pm |
|
||||
|
||||
![]() ik heb net een pm gehad van chris dat de auto toch gerepareerd gaat worden.
even ter info ![]()
|
||||
|
||||
![]() Klopt.
De auto is uit elkaar getrokken voor de verkoop, waarbij we er van schrokken hoe makkelijk alles uit elkaar ging en nog in orde was. Daarom hebben we vooralsnog besloten de auto te repareren. Dit omdat er alleen een nieuwe dorpel in hoeft en ietsjes gericht moet worden. De deur past net niet, scheelt 5 mm zo ongeveer (hiervoor hadden we al een nieuwe gekocht). Ik laat 't topic even staan, mocht er iets veranderen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik niet, want er is op geen enkele manier voldaan aan de advertentieregels. Mocht je alsnog een nieuw topic willen starten dan raad ik je aan eerst even de regels door te lezen.