![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zag op het forum een foto van deze auto:
![]() Nu is mijn vraag zijn hier nog meer foto's van? Deze auto is niet meer bekend volgens de rdw weet iemand wat er mee gebeurt is. Ik vind deze kleur super om te zien zo in deze combinatie. En laat dat nu net de kleur zijn die al op mijn swallowtail zit waar ik mee bezig ben. |
|
||||
|
||||
![]() Deze auto is ongeveer drie jaar geleden verhuisd naar Engeland.... Was echt een prachtig exemplaar.
|
|||
|
|||
![]() Ja klopt deze is verhuisd.
Laat eens wat foto's zien van je eigen Swallowtail. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Goh jammer dat ie naar Engeland is gegaan.
Wat moet je daar met een linksgestuurde auto. Als iemand nog meer foto's heeft? En hier is de mijne let wel op nog in restauratie proces. http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=69243 |
|
|||
|
|||
![]() Errug jammer maar ja...... op de vraag wat moeten ze daar met een links gestuurde auto kan je ook zeggen wat doen wij hier met jaguars of rols royce .. enz enz die rechts gestuurt zijn zal wel gaan om zeldzaam mooie auto`s laten we het daar op houden
|
|
|||
|
|||
![]() Hier nog wat foto's van die auto
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Is wel een van de mooiste kleuren als je het mij vraagt! Was je van plan die van jou deze kleur ook te houden? Last edited by KoeAuto : 26-05-2010 at 11:26. |
|
||||
|
||||
![]() Die kans is nog wel heel groot dat ik mijn auto ook in die kleur ga doen.
Het is best raar maar toen ik die van mij kocht vond ik de kleur die er op zat helemaal niet mooi. Misschien komt het omdat ie niet mooi glom, en omdat ie nog andere kleuren had. Ik wou mijn swallowtail miami blue laten spuiten maar ik vind deze kleur ook super staan als ie af is. En aangezien het ook de originele kleur is van mijn auto, en ik nog zo'n certificaat wil hebben van het vw museum, lijkt me dit helemaal nog niet zo'n heel gek idee. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() echt een super kleur voor een golf 1.
weet iemand toevallig wat voor type bbs rs wielen zijn en hoe breed?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik zeg gewoon je eigen kleur houden! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Helemaal mee eens, idd de ori kleur houden! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hoe bedoel je wat voor type? Het zijn BBS rs velgen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb net toevallig een berichtje verstuurd naar iemand hier op het forum die een setje chromen bumpers te koop heeft. Ik heb de auto zonder bumpers gekocht dus moet nog een mooi setje hebben. En nu maar hopen dat ze nog niet verkocht zijn ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ok ![]() Misschien dat het wat voor je is. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bedankt voor je info had ze nog niet gezien.
Ik wacht even het berichtje af van die persoon die ik een berichtje heb gestuurd. Hij woont hier bijna om de hoek dus dan is de keuze snel gemaakt. Maar vooralsnog heb ik geen berichtje van hem gehad. Groet Branko Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() Is geen echte swallowtail aan het nummerbord te zien of is ie geimporteerd eind jaren zeventig?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het is een nummerbord die je krijgt als je een auto van voor 1 januari 1978 invoert. De rdw heeft voor oldtimers van voor die datum een serie kentekens gereserveerd die toen niet gebruikt zijn. De serie die nu loopt is volgens mij ..-YB-.. als ik me niet vergis. Dus als je een auto invoert van voor 1 januari 1978 krijg je een historisch kenteken. Dus invoeren maar die handel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Oh dat wist ik niet, leuk om te weten. Tnx!
|
||||
|
||||
![]() Check
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=25251 vandaar de vraag Quote:
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ok nu snap ik je vraag ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee, hij bedoelt welk type BBS RS het is. Wat voor cijfercombi dus. Ik heb de BBS RS 001, maar er zijn talloze andere combinaties. Welke het zijn in de foto weet ik niet, maar voor alle mogelijke types kun je effe in het wielen en banden gedeelte kijken, daar staat een topic met een lijst van alle types d'r in, met bijbehorende maten, steken, et-waardes, etc.