![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo Allemaal,
Sinds een aantal weken ben ik trotse eigenaar van een T3 Camper, genaamd 'de Smurfenbus' (op de foto is te zien waarom 'ie zo heet) ![]() Net 2 weken ermee op vakantie geweest, en afgezien van een ietwat haperende startmotor (bekende tik met de hamer) en een wat lage topsnelheid heuvelop (uitgeleefde 1.6 Diesel) is het ons perfect bevallen: We zijn alweer helemaal verliefd! Ik wil hem dan ook graag zo mooi en goed mogelijk maken, en vind het fantastisch te zien wat er allemaal leeft op het forum, en dat ik niet de enige 'gek' ben (zoals veel vrienden, collega's me noemen..), hopelijk kan ik mijn bijdrage leveren (en natuurlijk de nodige inspiratie opdoen... ![]() Wat ik de komende maanden wil gaan doen is een ombouw naar een beter passend motorblok: 1.9D of 1.9TD.. Hierbij zal ik jullie hulp hard nodig hebben! Groeten, Remko (AKA vissekop) Last edited by Vissekop : 18-05-2010 at 21:51. |
|
||||
|
||||
![]() Welkom, leuke camper!
En succes met je ombouw! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() welkom!
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier en succes met de verdere verbouwing voor je busje.
|
||||
|
||||
![]() Kamper-smurf.
![]() Welkom!
|
|||
|
|||
![]() Welkom.
|
|
||||
|
||||
![]() Welkom
![]() Grappige bus
|
||||
|
||||
![]() Welkom, is je naam eigenlijk gerelateerd aan waar je vandaan komt?
|
|
||||
|
||||
![]() IJmuiden dan gok ik
![]()
|
||||
|
||||
![]() je Avatar is iig super
![]()
|
||||
|
||||
![]() Thanks voor jullie blije reacties ...
Vissekop heeft weinig te maken met waar ik vandaan kom, meer met hoe ik eruit zie ![]() Nee hoor, gewoon afgeleid van m'n achternaam (visser - is zo saai...) Gr. Remko. |
|
||||
|
||||
![]() Leuk bussie man!
|