![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() hey
ik heb een golf 1 cabrio met een 1.8 16v gti motor er in kop is helemaal klaar gemaakt maar er blijft veel olie bij het koelwater in komen wie heeft er raad |
#2
|
|||
|
|||
![]() dan is je kop waarschijnlijk toch niet goed misschien zit er een haarscheur in
heb je hem laten afpersen ??? kan ook nog zijn dat er een scheur in 1 van je cilinders zit maar dat lijkt me niet
__________________
vw jetta tdi 2008 seat arosa 2000 vw t1 "57 panel |
#3
|
||||
|
||||
![]() hey
kop is afgeperst moet goed zijn |
#4
|
||||
|
||||
![]() scheur in je onderblok?
__________________
v40 d4 r-design 2014 Volvo 244 gl 1978 Volvo 780 Bertone 1987 Mini 1275 1977 Mini 1000 1987 |
#5
|
|||
|
|||
![]() Ik denk hierbij aan de warmteregeling tussen je oliefilter en oliefilterhouden. Wordt afgedicht dmv o=ring deze kan lek zijn. Zou gelijk dat hele ding ertussenuit halen. Waardeloos systeem!
|
#6
|
||||
|
||||
![]() klopt wat maurits zegt.ding gaat ook vaak van binnen lek,dat moet het wezen....
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#7
|
||||
|
||||
![]() hey jongen
tanx ga het morgen direct proberen jullie horen van mij gr tim |
#8
|
|||
|
|||
![]() Ind oliekoeler inwendig lek
|
#9
|
||||
|
||||
![]() hey jongens
volgens mij is hij weer ok allen bij ongeveer 5000 toeren houd hij in. als ik de koppeling in trap en dan gas geeft loopt hij veel beter door naar de 7000 toeren gr tim |
#10
|
||||
|
||||
![]() hey jongens
olie is uit de koelvloeistof. het was de warmtewisselaar bij de oliefilter. het enigste wat nu nog een probleem is is dat hij koud uitvalt. en hij houd in bij warme en koude motor. Weet iemand wat dit kan zijn? gr tim |