Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 11-06-2010, 11:59
timmmk1's Avatar
timmmk1 timmmk1 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 83
Send a message via MSN to timmmk1
Default olie probleem bij koelwater

hey

ik heb een golf 1 cabrio met een 1.8 16v gti motor er in

kop is helemaal klaar gemaakt maar er blijft veel olie bij het koelwater in komen

wie heeft er raad
Reply With Quote
  #2  
Old 11-06-2010, 12:02
classic line classic line is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 462
Default

dan is je kop waarschijnlijk toch niet goed misschien zit er een haarscheur in
heb je hem laten afpersen ???

kan ook nog zijn dat er een scheur in 1 van je cilinders zit maar dat lijkt me niet
__________________
vw jetta tdi 2008
seat arosa 2000
vw t1 "57 panel
Reply With Quote
  #3  
Old 11-06-2010, 13:54
timmmk1's Avatar
timmmk1 timmmk1 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 83
Send a message via MSN to timmmk1
Default

hey

kop is afgeperst moet goed zijn
Reply With Quote
  #4  
Old 11-06-2010, 13:56
martiepartie's Avatar
martiepartie martiepartie is offline
Married to PC
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 4,524
Default

scheur in je onderblok?
__________________
v40 d4 r-design 2014
Volvo 244 gl 1978
Volvo 780 Bertone 1987
Mini 1275 1977
Mini 1000 1987
Reply With Quote
  #5  
Old 11-06-2010, 18:56
sciroccoGTII sciroccoGTII is offline
Postwhore
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,282
Default

Ik denk hierbij aan de warmteregeling tussen je oliefilter en oliefilterhouden. Wordt afgedicht dmv o=ring deze kan lek zijn. Zou gelijk dat hele ding ertussenuit halen. Waardeloos systeem!
Reply With Quote
  #6  
Old 11-06-2010, 19:45
De Pul's Avatar
De Pul De Pul is offline
5 Cylinder Turbo Donateur - Literpul
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 13,624
Default

klopt wat maurits zegt.ding gaat ook vaak van binnen lek,dat moet het wezen....
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway.
Reply With Quote
  #7  
Old 11-06-2010, 22:32
timmmk1's Avatar
timmmk1 timmmk1 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 83
Send a message via MSN to timmmk1
Default

hey jongen

tanx ga het morgen direct proberen jullie horen van mij

gr tim
Reply With Quote
  #8  
Old 12-06-2010, 07:43
golf mkII 16v golf mkII 16v is offline
Getting there...
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 7,531
Default

Ind oliekoeler inwendig lek
Reply With Quote
  #9  
Old 13-06-2010, 22:34
timmmk1's Avatar
timmmk1 timmmk1 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 83
Send a message via MSN to timmmk1
Default

hey jongens

volgens mij is hij weer ok

allen bij ongeveer 5000 toeren houd hij in.
als ik de koppeling in trap en dan gas geeft loopt hij veel beter door naar de 7000 toeren

gr tim
Reply With Quote
  #10  
Old 22-06-2010, 11:51
timmmk1's Avatar
timmmk1 timmmk1 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 83
Send a message via MSN to timmmk1
Default

hey jongens

olie is uit de koelvloeistof.
het was de warmtewisselaar bij de oliefilter.

het enigste wat nu nog een probleem is is dat hij koud uitvalt.
en hij houd in bij warme en koude motor.
Weet iemand wat dit kan zijn?


gr tim
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 00:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum