![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als ik ergens een hekel aan heb, dan is het aan stickers achterop mijn auto. Maakt niet uit of het op de ruit is of op de lak.
Mijn Golfje is - waarschijnlijk sinds 1986 - al uitgerust met 2 van die dingen; een niet al te grote witte rechthoekige van de dealer die de auto afgeleverd heeft en zo'n fijne ovale gele NL sticker. De dealersticker ging er nog redelijk soepel vanaf, maar de (reeds aangevreten, dus extra lelijke) NL sticker is er met minieme stukjes tegelijk vanaf gegaan. Een föhn hielp wel, maar kreeg er geen grotere stukjes vanaf. Na bijna een uur peuteren is de achterkant nu mooi kaal. Toch nog eer van m'n werk. Nut van dit topic? Geen! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Bedankt voor het delen van deze ervaring
![]() Gebruik zelf wasbenzine
|
|||
|
|||
![]() Ik gebruik gewoon stickerverwijderaar
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Met wasbenzine krijg je de lijm wel weg (heb ik ook gebruikt) maar de sticker zelf niet.
Met stickerverwijderaar heb ik mindere ervaringen, dus daar durf ik niet meer zo snel mee aan de gang...
|
||||
|
||||
![]() Gebruik stickerverwijderaar en een fohn en eventueel een karamelschijf op de boormachine is ie zo verdwenen
![]()
|
||||
|
||||
![]() al aan het bier gezeten mikkem
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee, alleen even frustratie ge-uit. ![]() Valt niet mee als zo'n k*tding al maanden in de weg zit maar je niet de kans hebt om 'm fatsoenlijk te verwijderen. Ook vandaag zat het qua weer niet echt mee. Met polijstmiddel en een goede machine heb ik het in het verleden ook wel eens gedaan. Nu heeft de hele auto dat eigenlijk wel nodig. Binnenkort een weekendje lekker aan de slag (en zo'n ding kopen of huren).
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mijn duimnagels zijn in staking ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zonde, moet ik het dus toch zelf doen.
Was al bezig geweest, zit er gewoon een sticker onder een sticker. Of natuurlijk een sticker op een sticker. Hoewel de bovenste er al af is dus is de sticker van de sticker. Nu heb ik dus 1 losse sticker en een sticker zit er nog op. Daarmee wil ik dus zeggen dat er geen sticker meer onder de sticker zit maar er zit nog wel een sticker op de auto. De sticker die dus onder de sticker zat.
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() of is het toch Dexter die aan het bier heeft gezeten
![]() |