![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo iedereen,
Ik ben op dit moment iets meer dan een maand in het bezit van een prachtige golf 3 gti 8v. Hij is al grotendeels aangepakt door de vorige eigenaar, maar ik ben zelf ook van plan het een en ander te veranderen! Ik heb zelf al gedaan: Subwoofer Versterker Bekabeling Nieuwe JVC Radio cd speler Aantal problemen zijn al verholpen: Speling in versnellingsbak Het vanzelf uitvallen van de auto Begrenzing op 5000 toeren Variëren in toeren (gebeurt nog heel af en toe) Wat ik nog wil doen: Blinderen achter en voor Andere velgen Schroefset of spatbord uitrollen (hij staat nu te laag voor) Embleemloze grill Xenon/LED mistlampen voor Andere kilometertellerplaten Speakers achterin plaatsen Misschien andere velgen. Hier een impressie van hoe mijn auto er uit ziet: ![]() ![]() Fresh ![]() Mooi gepoetst 8) ![]() ![]() Kabels moeten verborgen worden en alles moet vast worden gezet.. ![]() Tijdens de schoonmaak ![]() ![]() De auto die ik voor deze mooie GTI reed ![]() Foto's van het interieur komen zodra ik klaar ben met het schoonmaken ![]() Mvg Issam Last edited by iSuperSSam : 30-12-2014 at 16:49. |
|
||||
|
||||
![]() Hey welkom,
En super dikke golf! helemaal zwart. En dan met die Crystal look achterlichten valtie echt op!...
|
||||
|
||||
![]() Gaaf, echt een strakke golf!
En welkom! |
|
|||
|
|||
![]() Dank jullie wel, hij is inderdaad helemaal zwart. De spatbord verbreders niet meer, maar daar ga ik in de middag ff aan zitten
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier!
|
|
||||
|
||||
![]() mooie strakke golf Met andere knipperlichten (ipv de zelfgespoten knipperlichten) in de voorbumper en GTI achterlichten zou ie nog strakker zijn
![]()
|
|||
|
|||
![]() haha dankjewel, ik ga die knipperlichten in de bumper zekerweten veranderen. Maar eerst wil ik even een led lamp in de mistlamp bouwen aangezien daar nu niets zit..
![]() Er komt een heldere knipperlicht op de plek. Maar achterlichten blijven zo denk ik, vind ze wel netjes staan ![]() |