![]() |
|
|||
|
|||
![]() te koop een gas installatie
60 liter tank (vol) is geschikt voor motoren tot 1.6liter set is naar mijn weten compleet maar door wijzigingen in de planning heb ik het nooit ingebouwd. ![]() ![]() vaste prijs 250 euro reactie's via pb aub ! gr. Martijn
Audi 100 '81 (2.0D > 2.1 turbo benzine project ![]() Golf 4 variant (tzt on air ![]() Skoda Yeti 1.8TSI 4X4 (hoog is het nieuwe laag... ![]() Last edited by jetta mk1 '82 : 23-10-2009 at 20:26. |
|
|||
|
|||
![]() Welke van deze onderdelen kan en mag je gebruiken als je een auto omkeurt naar LPG... ik begreep dat er dan vanalles nieuw MOET zijn incl. stempels/stickers enzo!?
|
|
|||
|
|||
![]() mij is vertelt dat je de vul slangen nieuw moet hebben (schijnt een datum op de slangen te staan).
verder staat er op internet aan wat voor eisen de inbouw moet voldoen ! gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Voor wat betreft de eisen in leeftijd van onderdelen:
De beproevingsdatum van de LPG-tank mag niet verder terug zijn gelegen dan 10 jaar. De fabricagedatum van de flexibele slangen die worden toegepast in een gedeelte waar de druk hoger is dan 0,2 bar mag niet verder terug zijn gelegen dan 1 jaar. (bron: RDW.nl) Heb je een auto van 1990 of nieuwer met U9 of K6/9 of S6/9 dan heb je een installatie met typegoedkeuring voor die auto nodig, maar het gaat te ver om dat hier uitgebreid neer te kalken... tevens gratis upje ![]()
Last edited by Oudelut : 07-11-2009 at 22:03. |
|
||||
|
||||
![]() Hee dikzak, kan dit ook op injectie?
|
|
|||
|
|||
![]() goeie vraag ?
kom maar is kijken als het past worden we het over de prijs wel eens ![]() gr. Martijn
|
|||
|
|||
![]() verkocht !
er mag een slotje op !