Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 12-12-2009, 15:14
VWRickGTI's Avatar
VWRickGTI VWRickGTI is offline
VW Addict
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 662
Default geen benzine bij injectors

Na mijn golf geheel te hebben aangepakt staat de motor nu weer in de golf. Alles aangesloten. Maar krijgt benzine tot aan de verdeler op de luchtweger. En op de koudstart toevoer en warmdraairegelaar.
Dus niet op de leidingen naar de injectors! Ook krijg ik geen stroom op het groene stekkertje bij de warmdraairegelaar wat volgens mij wel moet.

Dus wie kan mij zeggen waarom de injectors geen benzine krijgen?

Gr rick
Reply With Quote
  #2  
Old 12-12-2009, 15:18
Domi
Guest
 
Posts: n/a
Default

Is je luchtweger wel los??? Anders even handmatig doen.

(K-Jetronic neem ik aan?)
Reply With Quote
  #3  
Old 12-12-2009, 15:20
VWRickGTI's Avatar
VWRickGTI VWRickGTI is offline
VW Addict
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 662
Default

1.8 gti dx uit 83. Je bedoelt of dat wegertje makkelijk heen en weer te halen is?
Reply With Quote
  #4  
Old 12-12-2009, 15:52
Domi
Guest
 
Posts: n/a
Default

Ja. als die weger vast zit dan komt er ook been benzine bij de injectoren.
Reply With Quote
  #5  
Old 12-12-2009, 16:17
VWRickGTI's Avatar
VWRickGTI VWRickGTI is offline
VW Addict
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 662
Default

heb net de weger heen en weer gehaald. Klopt het dat je em maar 1 cm naar beneden kan drukken en dat er een heel klein spleetje optreed?
Want als je een toevoerleiding los haald bij injector 1 komt er niets uit. Maar start je hem en dan een boutje op de weger bij bijvoorbeeld leiding naar cilinder 3 los haald komt er wel benzine uit.
Heb daarna weer leiding 1 naar cilinder 1 aangesloten nergens meer benzinedruk op de verderler naar 1,2,3,4
Reply With Quote
  #6  
Old 12-12-2009, 16:22
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Klopt, die kun je maar een klein beetje omlaag drukken. Dit moet echter vrijwel zonder weerstand gaan, tot ie in één keer helemaal niet meer verder kan.
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
  #7  
Old 12-12-2009, 16:41
VWRickGTI's Avatar
VWRickGTI VWRickGTI is offline
VW Addict
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 662
Default

n als er wel weerstand is. Dus in combinatie met het hierboven staande verhaal.
Reply With Quote
  #8  
Old 12-12-2009, 16:42
Domi
Guest
 
Posts: n/a
Default

Ik zou haast denken dat er lucht in het systeem zit. Maar dat kan immers niet.
Vreemd dit.
Reply With Quote
  #9  
Old 12-12-2009, 16:49
VWRickGTI's Avatar
VWRickGTI VWRickGTI is offline
VW Addict
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 662
Default

jah lijkt op lucht in de leidingen net als bij een diesel, maar hier moet het niet uit maken neem ik aan.
Maar mischien nog iemand tips waar ik op moet letten nou het verhaal is gelezen mbt aansluiten van div. stekkers of leidingen etc.....
Reply With Quote
  #10  
Old 12-12-2009, 16:53
Domi
Guest
 
Posts: n/a
Default

Zijn je injectoren uberhaupt wel goed ???

Aanvoer en retour niet per ongeluk verkeerd gemonteerd op je spinnenkop??
Reply With Quote
  #11  
Old 12-12-2009, 16:54
VWRickGTI's Avatar
VWRickGTI VWRickGTI is offline
VW Addict
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 662
Default

Dat weet ik niet. Maar ik neem aan als je een benzineleiding bij een injector los haald en je start em dat er benzine uit de leiding moet stromen.... Dat gebeurt dus al niet.
Reply With Quote
  #12  
Old 12-12-2009, 16:56
Domi
Guest
 
Posts: n/a
Default

als je de aanvoer en retour verkeerd om hebt niet
Reply With Quote
  #13  
Old 12-12-2009, 16:58
VWRickGTI's Avatar
VWRickGTI VWRickGTI is offline
VW Addict
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 662
Default

daar heb je gelijk in. haha maar aanvoer is dikke flexleiding en retour is dun neem ik aan. En heb de spinnekop geheel eraf gehaal en verder niet uit elkaar gehaald dus alle benzineleidingen aan de weger vast laten zitten incl filter.
Reply With Quote
  #14  
Old 12-12-2009, 16:59
Domi
Guest
 
Posts: n/a
Default

Pffff. Filter verstopt??? De 2 leidingen wel op de juiste aan gesloten die onder je auto gaan???
Reply With Quote
  #15  
Old 12-12-2009, 17:02
VWRickGTI's Avatar
VWRickGTI VWRickGTI is offline
VW Addict
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 662
Default

Ja want de wartel dikte is anders van beide leidingen. En filter is niet verstopt is bijna nieuw en ook na het filter als je de wartel los draait spuit er benzine uit na een start poging. Dus bij de ingang van de wartel in de verdeler stopt het. Wel krijgt de warmdraairegelaar voor op het blok benzine.
Reply With Quote
  #16  
Old 12-12-2009, 18:45
sciroccoGTII sciroccoGTII is offline
Postwhore
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,282
Default

Sorry misschien een domme opmerking maar je zegt dat je de luchtklep in de luchtweger naar beneden geduwd hebt, dat kan ook maar dan druk je de verende aanslag naar onder. Maar dit is dus natuurlijk niet juist de klep gaat omhoog dus je moet hem optillen.
Reply With Quote
  #17  
Old 12-12-2009, 18:53
VWRickGTI's Avatar
VWRickGTI VWRickGTI is offline
VW Addict
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 662
Default

optillen gaat niet. Je kan em alleen naar beneden duwen.
Maar mischien iemand een tekening van het circuit met de juiste stromingen door de leidingen..........
Reply With Quote
  #18  
Old 12-12-2009, 20:17
jobo1983 jobo1983 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 138
Default

ik heb het ook gehad, bleek bij mij een probleem te zijn dat de benzine pomp te weinig druk gaf.
andere benzine pomp eronder gezet en alle leidingen van de injectoren los gehaald starten en terwijl er benzine bij de leidingen (die nog los zitten omhoog komt) naar de injectoren vast gedraaid.
ik had 3 spinnekoppen geprobeerd voor dat het lampje ging branden dat de injectoren bij bepaald aantal bar pas in nevelen.
Reply With Quote
  #19  
Old 12-12-2009, 20:35
ids ids is offline
VW Addict
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 607
Default

je mag dat ding niet eens naar benden duwen!!!!!
als omhoog niet gaat issie niet goed afgesteld/stuk
Reply With Quote
  #20  
Old 12-12-2009, 21:00
VWRickGTI's Avatar
VWRickGTI VWRickGTI is offline
VW Addict
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 662
Default

Quote:
Originally Posted by ids
je mag dat ding niet eens naar benden duwen!!!!!
als omhoog niet gaat issie niet goed afgesteld/stuk


Wat moet je volgens jou doen dan...
Ik gaat morgen weer ff door, tis nu zaterdagavond!
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 15:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum