![]() |
|
|||
|
|||
![]() PRIJZEN 27/3 AANGEPAST!
De garage moet nog verder leeg .... - Dashbord Golf 3 incl. ijzeren ophangingsbalk en onderste delen (dashbordkastje / afdekplaat!) .. ideaal voor inbouw in andere type | € 80,- - Klokken Golf 3 VR6 en Golf 3 16V | € 35,- per stuk - Remus middendemper Golf 3 tdi | € 25,- - RVS (volgens mij) einddemper (originele look!) Golf 3 VR6 | € 50,- - Oranje knipperlichten Golf 3 vóór | € 10,- (links en rechts) - Witte knipperlichten Golf 3 vóór | € 10,- (links en rechts) - los glas mistlicht Golf 3 (bestuurderskant) | € 10,- - 4 originele schokbrekers Golf 3 VR6 | € 40,- - afneembare trekhaak Golf 3 | € 80,- - zwart leren! airbagstuur Golf 3 (incl. airbag) | € 90,- - Alu wolfsburg spiegelverstelknopjes Golf 3 | € 15,- - Becker traffic pro navigatie (1 dins / afkomstig uit Ford, dus groene verl. en opstarten met 'Ford') | € 100,- - Sportstuur 35 cm. (zonder naaf) | € 25,- - alu pedalen ABT (voor Golf 4, maar ook universeel te gebruiken) | € 40,- - alu voetsteun Jamex | € 10,- - alu pedalen D&W (met zwarte rubbernoppen) + voetsteun | € 25,- - TT deel dashbord (kras op TT alu plaat) | € 20,- - Beige hoedenplank Jetta V | € 20,- - motorafdekplaat van Ibiza Cupra 1.8T | € 20,- - ABT voorspoiler Audi A4 B5 | € 20,00 - ABT lichtgrijze wijzerplaten Audi A4 B5 | € 30,- - 3 x 17" Alu velg voor decoratie (BMW steek) | € 10,- (per stuk) - oude AC Schnitzer (BMW) / Hartmann / Nothelle / D&W katalogussen | € 5,00 (per stuk) - Origineel Skoda Fabia RS xenon koplampen (compleet incl. xenon! / ophangpunten afgebroken, dus werk aan) | € 175,00 - RAID stuurnaaf M147 (Golf 1 etc.) | € 25,00 - Victor stuurnaaf M311-C (Fiat Uno etc.) | € 10,- - Recaro konsole (voor montage sportstoel) Audi A4 (B5 / recaro 859417 en 859427) links en rechts! | € 100,- - Porsche (zouden uit 911 komen) konsole (voor montage sportstoel) links en rechts ! | € 40,- - Amperemeter Equus (nieuw) | € 10,- - Voltmeter Equus (nieuw) | € 10,- Alles af te halen in Simpelveld (NL) of Zonhoven (B). Verzenden beperkt mogelijk .. GRAAG REAGEREN VIA PM/MAIL AANGEZIEN IK NIET VAAK OP DE FORUMS ZIT! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by abtler : 30-10-2009 at 09:14. |
|
|||
|
|||
![]() Uppie
|
|
||||
|
||||
![]() Jamex verlagingsveren Golf 3 | € 35,-
Hoeveel cm is dit naar beneden? Dit past toch ook op een MK2? |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Last edited by abtler : 12-03-2009 at 14:38. |
|
||||
|
||||
![]() Zolang als het geen vr6 veren zijn en niet lager is als min 6 cm mag je ze naar me opsturen.
Stuur me anders ff je gegevens naar me toe om dat geld over te schrijven. tomdejong1@hotmail.com |
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
![]() 30 euro incl voor die veren, dan wil ik het nog wel proberen
|
|
|||
|
|||
![]() De Climaatcontrole,
is dat ook voor een vr6? en helemaal compleet met compressor enzo? En natuurlijk is dit de variant met de off knop of eco knop? |
|
|||
|
|||
![]() stuur nefret een pb voor de ori uitlaat vr6 hij zocht er nog een namelijk
|
|||
|
|||
![]() @Timberland .. climatronic = kachelhuis + bedieningspaneel (OFF versie) en kabelboom hiertussen.
Je moet dus uitgaan van een G3 met gewone airco of de delen onder de motorkap erbij zoeken. @Mot .. PM back. Jamex veren verkocht! @Mondy .. Thx! is al iemand anders aan, anders stuur ik hem een PB UP |
|
|||
|
|||
![]() UP .. doe een fatsoenlijk bod! Alles moet weg.
|
|
||||
|
||||
![]() Wanneer worden die veren verstuurd?
|
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
![]() lijst en prijzen nog wat aangepast ....
interesse in gereserveerde spullen, stuur even een PM .. meld me dan mocht de koper het niet ophalen. |
|
||||
|
||||
![]() Veren binnen, ziet er netjes uit voor die prijs
![]() Gratis kickje |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
.. dat dacht ik toch ook. Spotprijs incl. verzenden en verpakken. UP voor de rest! Doe een bod! |
|
|||
|
|||
![]() trekhaak al verkocht
|
|
|||
|
|||
![]() is gereserveerd, maar als hij deze week niet is afgehaald weer beschikbaar. Stuur U dan wel een PB
|
|
|||
|
|||
![]() Up
|