![]() |
|
|||
|
|||
![]() Misschien voor iemand hier.
Op ebay in duitsland worden 5 setjes Phaeton Gullideckel aangeboden. 259 euro per set. Ze liggen ongeveer als indicatie van Arnhem uit op anderhalf uur rijden. Die vent doet ze ook verzenden voor 70 euro per set. Gullideckel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bij deze zaak heb ik mijn W8 winterwielen ook gehaald. Prima gasten
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gave winterwielen voor de Passat! Ze hebben ook leuke zomerwielen, van een Passat CC/Scirocco.
![]()
|
||||
|
||||
![]() als ik die shop zo bekijk is het een vw medewerker die extreem veel onder garantie vervangt bij zn klanten
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
In de buurt van Zwolle of Deventer zit ook zon verkoper die ook een kennisje heeft bij VW en die kan ook heel scherp met echte velgen dus geen imitatie en hoe ze er aan komen ![]()
|
||||
|
||||
![]() zouden dit niet de garantie-retour velgen van dealers zijn die volkswagen ook ergens kwijt moet?
Als je zo'n contact hebt, is dat wel ideaal! |
|
||||
|
||||
![]() Wat er op internet staat is ook zeker niet volledig voor wat ze hebben liggen. Ze zitten in een kelder van een oude loods van de Spoorwegen, velgen staan tot het plafond opgestapeld
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heeft iemand het adres/naam/website van die gasten in Duitsland, lijkt me wel interessant om een keer rond te neuzen.
Ben ook nog op zoek naar setje Phaeton gullies. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nope zoeen dingen worden gewoon geschrot. Bij ons moet een stuk uit de velgen afgebroken worden.
|
||||
|
||||
![]() http://stores.shop.ebay.de/einfachtim-de13
Valt tegen wat ze hebben op 't moment...Ik weet ook niet of je er zomaar langs kan trouwens. |