![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zo als de titel al aangeeft ,ben ik van plan om een quad te kopen voor mijn zoon.
Nu worden erop het internet verschillende aan geboden ,in diverse prijs klassen. Heeft iemand vn jullie ervaring met het kopen van een goede quad. gr Marco |
|
||||
|
||||
![]() Ik weet niet in welke prijsklasse je zoekt en hoe oud je zoon is,maar die goedkope dingen met een starre achteras zijn door een kind slecht door de bochten te krijgen.
|
|
|||
|
|||
![]() Hij wordt 6 ,en zit te denken aan een 500 euro,hoeft geen nieuwe natuurlijk.
Miss is een yamaha pw50 crossertje een betere keuze,maar hij heeft laatst op een quadje gereden ,en raakt er niet over uit gepraat |
|
||||
|
||||
![]() Ja geweldig.
Maar denk idd dat een PW en betere keuze is. Die kleine quads worden ook aardig onstabiel als je op snelheid bent. |
|
|||
|
|||
![]() ik zou als ik jou was iets meer geld uitgeven dan 500 euro,
mits je portemonee dit toelaat natuurlijk ![]() dan heb je vaak een betrouwbaardere en een stuk veiliger, mocht je zoontje het niks vinden dan kan je er ook nog een leuk bedrag voor terugkrijgen namelijk
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ook gerotzooit in die mini-dingen. Mijn tip is; Koop vooral MERK spullen. Gaat eigenlijk voor alles op
![]() ![]() Gr. |
|
||||
|
||||
![]() Mijn zoon heeft ook jaren zo'n 50 cc suzuki quad gehad, en dat is echt zeer leuk.
Ook kun je er zelf nog bij zitten, om hem er op te leren rijden. Maar de meeste lol hebben we gehad, om ermee swinters in de sneeuw, enkele slee's mee te trekken. Momenteel heeft mijn zoon van fg de baja 4x4 als vervangend speelgoed. gr ruud |
|
|||
|
|||
![]() ja zo n suzuki is oke, bullit proof draait bij ons al zeker 5 jaar met de zelfde zuiger,,met verschillende neefjes dr op een super keuze ...de ouderen rijden nu honda en ktm en das wel mindere kwaliteit die zweed,,,,