![]() |
|
|||
|
|||
![]() Vond nog wat kleine prut tijdens het opruimen.
Remmenset van een Passat GT 2.0i met hagelnieuwe brembo schijven 0km. Girling 54 klauwen, remblokken ene kleine 1000km jong. Achterremklauwen waarvan 1 nieuwe originele. Ook heb ik de naven er ook nog wel bij. Is het zelfde als Golf 3 en Golf 2. €100,- ![]() Witte knippers voor GL-G60 bumpers. Nieuwstaat €15,- ![]() Ontsteking Golf-Corrado G60. Nieuwe rotor en verdeelkap. €25,- ![]() Originele VW verbandtrommel van een corrado. Ik had hem in mijn mk2 G60. compleet met beugel voor mk2. €25,- ![]() ![]() 3 stuks nieuwe lagertjes voor een G60 lader. €10,- ![]() ![]() Kabelboompje voor electrische recaro stoelen MK2 golf. €10,- ![]() raamschakelaars Golf 3 passat B4 Alles voor €15,- ![]() Kabelboom met besturingsmodule voor ene automaatbak van Passat 16V B3. Helemaal compleet en niet geknipt. €50,- ![]() ![]() Nette spiegels passat B3 en B4, handmatig. €20,- ![]() Set schokbrekers van een Passat B3 GL 16V. Voorste schokbrekers kunnen ook op Golf 2 en3. €50, ![]() ![]() Last edited by Domi : 20-08-2009 at 07:50. |
|
|||
|
|||
![]() 1. Is die G-lader nog wel te reviseren? Of is ie echt kapot?
2. Heb je ook het G60 logo voor op de Grill?
|
||||
|
||||
![]() stuur je de cv pomp op?
dan is ie verkocht. |
|
|||
|
|||
![]() G-laders zijn gewoon schroot. Kun je niks mee.
|
|
|||
|
|||
![]() hallo
ik zou graag het g60 embleem voor op de achterzijde willen kopen van u. en de andere g60 emblemen zijn die voor in de grille? zoja wil ik er daar ook 1 van. m.v.g |
|
|||
|
|||
![]() Emblemen zijn al verkocht.
|
|
||||
|
||||
![]() Is die Ricardo-kabelboom nog een beetje fris? Ziet er wat gehavend uit...
Als ie in orde is, en de stekkers zijn ook nog goed, heb ik er wel interesse in. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zwarte tape is er een beetje af, voor de rest een prima boompje ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geen schade aan de rode draad, links op de foto, 'n cm of 20-25 voor die zwarte stekker? ![]()
|
|||
|
|||
![]() foto is niet schaal 1:1 hoor
![]() Je ziet ook alles he, beetje schade ja, Helaas geen briefje van wie het heeft gedaan. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Als dat alles is lijkt 't me no problemo. Dit is alles wat ik nodig heb om de boel op de juiste manier werkend te krijgen neem ik aan? Buiten de schakelaar, de motor en het stukje kabel aan de stoel dan hè. ![]() Kan het ook wel zelf in elkaar zetten, maar liever origineel als dat ook gaat. ![]()
|
||||
|
||||
![]() je hebt weer pm over de hendel
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() |