![]() |
|
||||
|
||||
![]() Luitjes,
Ben op zoek naar een 10" subwoofer en een versterker voor in de GTI. Maar ik heb echt geen idee wat ik moet hebben qua merk. De sub wil ik eigenlijk van JBL hebben aangezien mijn speakers van hetzelfde merk zijn. En ik wil er geen vermogen aan uitgeven. Het is ook niet de bedoeling dat mijn kentekenplaat lostrilt zeg maar, dus hoef ook geen duizenden watts aan vermogen. Kan iemand me wat merken die goed(koop) zijn vermelden ?? En eventueel wat typenummers van spullen wat jullie goed bevalt ?? Ik hoor het wel... Groeten, LRR
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zie dat je uit Stadskanaal komt dus bij jou in de buurt weet ik niks, maar meestal heb je in de speciaal zaken wel leuke setaanbiedingen. John Freriks in Utrecht is een superwinkel. Die willen je geen zooi verkopen en geven eerlijk advies. Misschien is dit iets voor jou. http://www.johnfreriks.nl/Prodnav/Set-aanbiedingen.html www.johnfreriks.nl Zie net dat de website mager is qua producten, maar de winkel zelf is super. In alle prijsklassen hebben ze iets en zeker hetgeen wat je zoekt. Koop niet van de goedkope merkloze rommel, daar krijg je alleen maar spijt van. Succes, Ronald Last edited by Ronald : 02-06-2009 at 10:17. |
|
||||
|
||||
![]() Er is zo veel te koop dat er niet te zeggen is wat je moet kopen. Ligt aan factoren als wat voor muziek je luistert, hoeveel kofferbakruimte het in beslag mag nemen, of je de versterker alleen voor de sub of ook voor eventuele speakers wilt gaan gebruiken, etc.
|
|
||||
|
||||
![]() Wil je trouwens alles nieuw of mag het ook "goed" 2e hands spul zijn...
Heb nog een setje van een kameraad te koop. (dit is wel van Rockford Fosgate, dus helaas geen JBL)
|
||||
|
||||
![]() Lijkt me geen helaas, JBL
![]() |
|
||||
|
||||
![]() deze kopen, zonder twijfel: http://link.marktplaats.nl/255599015
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
whahaha. ![]() Wegens overschakeling van Hatchback naar sedan is deze subblaffer overbodig geworden. Hij pomp harder dan leuk is, tevens zal alles in je golfje( 2 of 3) gaan trillen en kraken zodra deze machine zijn werk doet. Helaas moet ik hem weg doen want in de kofferbak van een sedan icm met een brandstoftank achter de achterbank komt deze subwoofer niet tot zijn recht. Hopelijk heb je nog wat plek over naast de weekelijke boodschappen voor deze knots van een conus. Of je nu een beginnende gabber bent of je 18 jarig petje deze subwoofer zal worden gewaardeerd door je vrienden. ik kan er tevens een hitje van explosiF cartuning achttien bij doen zodat je goed beslagen ten ijs komt als je hem hebt aangesloten. hier wat specificaties: Subwoofer: Groot: Ja Merk: MTX , (of XTM , hij is rond dus ik weet hiet hoe hij rechtopstaat) Vermogen: dat merk je vanzelf als je haren(als je die had gehad) heen en weer gaan Kist LXBXH; ogh, hij past heus wel materiaal ; MDF met een fijn kleedje erover Versterker Maximaal vermogen : 600Watt of tweemaal 300 watt. Merk : Hollywood , het oplichtmerk van rockfort (OID) kabels Alle kabels zijn lekker lang, behalve de voeding kan wat kort uitlvallen. in mijn 4.8 meter lange mercedes haalde hij het niet, maar in een wat korter moddeletje (afgetrapte astra) past het makkelijk. nog een aantal tips voor geintresseerden: 1. Bellers zijn snellers 2. Wie niet waagt wie niet wint 3. koop gewoon voor de trijfelaard 1. mailen mag ook 2. Wie niet bonkt wie niet beert 3. Koop gewoon |
|
||||
|
||||
![]() @ Marcski: Ja, die moet ik hebben
![]() Thanx voor de reacties zover. Het geval is zo dat ik een audio-inbouw in de GTI heb, waar dus al plaats is voor een sub en een versterker, en ik wil gewoon een leuk stukje muziek kunnen afspelen. Heb er inmiddels 4 speakers in zitten (2x120w JBL en 2x175w JBL) die rechtstreeks op de radio zitten aangesloten. Dit mag ook zo blijven, dus ben ik alleen een versterker nodig voor de sub. Het hoeft dus allemaal niet extreem, het moet er ook gewoon netjes uit zien !!!!
|
||||
|
||||
![]() Kijk eens naar Polk Audio voor je subwoofer, een DB1040. Kan in een heel klein kistje (10" in 18
liter!) en zier er netjes uit, geen zilveren spinnen als afdekrooster oid ![]() Ik zou zelf een 4 kanaals versterker monteren, en de voorspeakers ook via de versterker laten spelen. De 2 andere kanalen bruggen voor je sub. De nieuwe serie van MTX is erg mooi, RT604 zou ik dan pakken: http://www.ice-inc.nl/item.php?id=268 |
|
|||
|
|||
![]() ik heb zelf de Ground Zero Hydrogen, 600W RMS en nog belangrijker:
9 Liter gesloten kist, of 35 Liter gepoort... en nog lekker betaalbaar ook ![]() heb nog wel een 4 kanaals versterker te koop evt... voor meer info, PB ![]()
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Luitjes,
Ik heb nog even zitten rondstruinen en ben er wel al uit. Heb een leuke sub en versterker gevonden van JBL. Dan heb ik alles van JBL en dat staat wel net zo mooi. Hartelijk dank voor jullie reacties, ik ben weer wat wijzer geworden op het gebied van ICE !!! ![]() Groeten, LRR
|
||||
|
||||
![]() Wil je alleen een versterker voor je sub of een 4-kanaals.
Ik heb eventueel nog een zeer mooie set bestaande uit; een 2-kanaals MTX versterker en een nieuwe Kicker 10"sub kant en klaar. |