![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wegens terugbouwen van mijn golf 2 naar origineel onderstaande onderdelen te koop:
Heldere koplampen jetta met xenon lenzen: Verkocht Donkere achterlichten. ![]() Vraagprijs 25 euro. Enkele ruitenwisser inclusief mechanisme; verkocht Booskijker Jetta Front. Verkocht Zeer mooi 5 deurs edition interieur. Dit betekent dus geen hendeltje aan de zijkant voor de stoelen naar voren te klappen. Via onderin kunnen deze stoelen wel naar voren geklapt worden. Bestaande uit 2 deurpanelen, 2 zijpanelen, blauwe vloermat, 2 stoelen en achterbank De bestuurdersstoel heeft alleen een klein beetje schuurschade. De rest is in zeer goede staat. Apart vermeld in andere advertentie op vwforum JOM Sportstuurtje inclusief naaf. Verkocht Mooie inbouw voor geluidsinstallatie in golf 2. ![]() Vraagprijs inbouw 100 euro. Vraagprijs geluidsinstallatie 150 euro. Gloednieuwe dikke onderlip voor dikke bumpers mk 2 Nog niet uit de verpakking geweest Vraagprijs 40 euro Middendempervervanger 1.3/1.6 Vraagprijs 30 euro Katvervanger 1,3/1.6 Vraagprijs 30 euro Donkere Mistlampen voor g60 bumper mk2. In nette staat, alleen 1 mistlicht heeft een klein barstje in het glas. Vraagprijs 40 euro Originele jettalampen in nette staat. Vraagprijs 20 euro Originele jettagril Vraagprijs 20 euro. Voor vragen of biedingen of meer foto’s ben ik altijd bereikbaar via de mail of PB. Last edited by thijstheunissen : 26-01-2009 at 20:43. |
|
||||
|
||||
![]() upje
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Sportstuurtje verkocht
![]() |
|
||||
|
||||
![]() nogmaals upje
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Gelieve je mail te lezen over de door mij ,van jou gekochte onderdelen!!
Die niet correct zijn.... |
|
|||
|
|||
![]() deurpanelen ook los te koop van 5 deurs??
gr maikel |
|
|||
|
|||
![]() uppah thijs neem eens contact op via mail.......!!!!!!!!!!!
We zullen toch wel tot een oplossing kunnen komen.. |
|
|||
|
|||
![]() Via mail geen reactie via pb niet en ook hier en op andere forum reageer je niet meer..
Je hebt met niet de spullen geleverd zoals afgesproken.. deze week laatste kans voor oplossiing... anders ben ik genoodzaakt aangifte te gaan doen... |
|
|||
|
|||
![]() is de katvervanger ernog ?! is deze met aansluiting voor de lucht massa meter !?
|