![]() |
|
||||
|
||||
![]() hallo.
ik ben opzoek naar een onderblok van een 1.6 gtd of een 1.6 td transporter motor.of nog mooier een 1.7 onderblok van een transporter,(kaal onderblok en krukas) dat is het enigste wat ik inprincipe nodig heb. de cilinderwanden van het onderblok mogen vast gelopen zijn of beschadigd,zuigers mogen stuk zijn en drijfstangen mogen stuk zijn. als de rest maar intact is ( draadbussen/tappen etc). heb je wat of weet je wat laat het me weten.
|
|||
|
|||
![]() ik heb nog 1 sb blokjes liggen met koppaking stuk ,die mag weg voor 50€
pm me al je intresse hebt regio mechelen |
|
||||
|
||||
![]() prijs is perfect en zoek zon blokje,
maar vind mechelen even te ver dat is bijna een 3 uur rijden. mocht ik echt niks kunnen vinden dan kan ik het altijd overwegen,
|
||||
|
||||
![]() Ik heb er gisteren eentje in de oud ijzerbak gegooid.....als je snel bent kan je hem er nog uithalen voordat de bak opgehaald wordt.
Blokje liep gewoon nog, maar heb een ander torretje ingebouwd voor de klant. Het is een 1600 D, maar bij mijn weten zijn die inwendig gelijk aan de TDtjes.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik denk het niet, ik moet een blokje hebben met olie sproeiers, en die heeft de d en de td niet volgens mij, alleen de gtd. ik heb vorige week in beuningen nog een blokje opgehaalt, maar die was ok niet goed.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
jah inderdaat tis een stukje rijden , ik haal de meeste spullen ook bij jullie in nederland , hope van aanbod kwa gti stukken maar ik hoor het wel ,kheb er 2 liggen beide sb blokjes en inderdaat sb heeft extra olie (sproeirs) deze hebbe td en d blokjes niet probeer maar eens een td of d om te bouwen , en door te rijden als een sb blok ,meestal lopen ze dan vast greetz |
|
||||
|
||||
![]() upje.. ben nog steeds opzoek
|
|||
|
|||
![]() ik kan je wel een 1.9td onderblok aanbieden.
ene met 189000km voor 150 euro of een splinternieuw abl blok 1,9td (T4) voor 700 eurie ![]() |
|
||||
|
||||
![]() helaas, ik moet echt een 1.6 hebben..