![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hey,
Ik ben op zoek naar een imperial voor mijn jetta uit 1991. Heb je die toevallig 1 liggen en wil je hem kwijt laat ff iets weten. Het liefst in de omgeving van Oss/Den Bosch. ik hoor het wel. Gr Thijs |
|
||||
|
||||
![]() in het sectie onderdelen te koop aangeboden staat ook wel wat tussen.
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=36375 http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=36183 of op marktplaats zoeken. grtz.
|
||||
|
||||
![]() Misschien ietsje uit de richting, maar in Heerlen bij Stassar (camping artikelen) verkopen ze die dingen nog nieuw.
Ze hadden er twee weken geleden nog 'n stuk of 5 liggen. €8,- per stuk, daarvoor krijg je ze tweedehands niet meer in ieder geval.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nieuwe mk2 imperial voor maar 8 euri? mmm iets om over na te denken maar idd niet echt in mijn richting. |
|
||||
|
||||
![]() Heeft iemand er toevallig 1 ergens op zolder liggen dan hoor ik het graag.
|
|
||||
|
||||
![]() Niemand??
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik zou er een ritje Heerlen aan wagen voor dat geld ![]() |
|
||||
|
||||
![]() upperdepup
|
|
|||
|
|||
![]() pb johs 3.0 vr6 is die heeft er een liggen !!
gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die heb ik gepb't!! Dank u!!! Gr Thijs |
|
||||
|
||||
![]() Mark uit Sint Anthonis, die gast die de menie-jetta van Stijn heeft gekocht had er toen dat imperiaal bij gekregen
ik had gelezen dat hij het imperiaaltje niet zo tof vond en nooit op de auto had, mss heb even contacteren? markDEmark is zen nickname op VWforum, ik weet niet of hij hier ook op het forum zit en onder welke naam.. |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja ik had hem al gepm't maar hij wilde het imperial niet los weg doen want dat hoorde toch bij de auto zei hij dus helaas...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zag net dat de jetta naar friesland is verhuist dus helaas ![]()
|
||||
|
||||
![]() slotje graag