![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zoek een winterauto!
Liefste een golfje, 1.1, 1.3, 1.6, diesel, mk I, mkII maakt me niks uit! Prijs mag niet over de 500 euro zijn en er moet sowieso nog een half jaar apk op zitten, wie o wie heeft iets voor me!!?!?!? Gewoon zo'n instappen weg rijden autootje! Lak hoeft niet meer super te zijn, waarschijnlijk gaat de mat zwarte spuitbus eroverheen en gaat hij gelijk tegen de grond met dikke wielen, moet IETS watergekoelds MET WERKENDE verwarming hebben!! Wie o Wie? |
|
||||
|
||||
![]() [QUOTE=SABINE_BUG]Lak hoeft niet meer super te zijn, waarschijnlijk gaat de mat zwarte spuitbus eroverheen en gaat hij gelijk tegen de grond met dikke wielen, QUOTE]
Het kan ook nooit eens een gewone normale auto zijn bij je hé. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Moet wel een klein beetje bekijks blijven hebben natuurlijk......
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bien, mijn passat mag je zo voor 4 meenemen. Primeren, velgjes en klaar, apk tot mei en nog een snelle automaat ook
|
|
||||
|
||||
![]() Evilnyntje; waar woon je en is hij motorisch verder in orde? En het belangrijkste; doet de verwarming het??
|
|
||||
|
||||
![]() Motorisch prima, kachel doet het zeker allen vanbuiten is ze lelijk (sinaasappeltjeslak met daaronder plamuur)
Ik woon zelf in Breda maar ben ook vaak in Rijen |
|
||||
|
||||
![]() Mijn plannen waren om haar veren af te zegen en velgen er onder te doen en te primeren. Maar ik heb een stageplek in Nieuwegein en ga een diesel aanschaffen, vandaar dat ze weg moet. Eigenlijk is de Passat te cool en fout om weg te doen, maarja, wat moet dat moet.
|
|
||||
|
||||
![]() Ik ken het, kijk maar naar de golf.........
Zal er ff over nadenken! Je hoort van me! |
|
||||
|
||||
![]() Je zal me wel weer een eikel vinden maar ik las ooit ergens dat je een Golf Diesel bij de G60/Ponton ruil kreeg .. gaat niet door ?
|
|
||||
|
||||
![]() Bien,je bent een mietje!..
![]() Gewoon eeen sjaal,muts en handschoenen in je kever leggen,zo kwam ik ook de winter door.
|
||||
|
||||
![]() @gert; diesel was al verkocht aan zijn buurman, had hem nog ff gezien maar daar had ik nog niet dood in gevonden willen worden!
@wout; denk ook wel dat de kever mijn winter auto wordt, weet alleen niet of hij heel de winter door gaat komen..... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Psies... dat doe ik ook... Het lijkt soms zelfs dat het in de kever nog kouder is dan buiten!?! FF flink krabben binnen en buiten, waarna het vervolgens voor je neus zo weer befriest (mijn verwarming werkte vorig jaar nl niet) en dan terwijl je wolkjes zit te blazen, door dat ene kleine ijsvrije gaatje onderin je raam op het verkeer letten en cruizen maar... :p Oh man wat ben ik weer blij dat het winter wordt :o... maar ja een xtra ride is nooit weg idd ![]()
|
||||
|
||||
![]() Uhh ik heb ook geen verwarming, kan door de rubbers van mijn tochtraampjes naar buiten kijken, kan door een spleet van ongeveer 20 cm door de bodem en carroserie heen kijken (las naad los gelaten ofzo), mijn hand vriest vast aan de ijskoude pook, mijn dak begint roestig te worden en ik heb geen profiel op mijn banden, niet echt ideaal om met ijskou en sneeuw in de rijden dus........
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo dan er moet een hoop gebeuren aan je kever! En met de ponton de winter in is ook weer zo zonde.
Ik wil een toyota starlet erbij,lekker goedkoop,snel,licht en loopt 1 op 20.Ik zal voor tijdelijk ff in de bus gaan rijden en op de tomos.
|
||||
|
||||
![]() De passat is lekker warm hoor
![]() |
|
||||
|
||||
![]() @woutâh; de ponton gaat de schuur in, dat is zeker!!! Die ga ik niet gebruiken voor de winter, dan takelt hij te snel af vrees ik, wilde er ook aan gaan werken in de winter, linker scherm ff opnieuw bewerken en spuiten, deuren beide ff ontroesten en opnieuw spuiten, motortje weer ff fris maken, alle bedrading nalopen en ga zo maar door!
@nijntje; heb nog een aanbod voor een golf lopen, ff kijken of dat wat wordt anders pb ik je ff! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ok, ik hoor het wel! |