![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo allemaal!
Ik heb een halve Fire and Ice gekocht; weegt 980 kg en staat nu echter nog in Amersfoort. Hij moet dus naar Velsen-Noord (NH) Heeft iemand in mijn buurt de beschikking over zo'n oprij-aanhanger??? Dat zou handig zijn! Ik ken zelf wel iemand met rijbewijs BE en een bus, dus dat is verder geen probleem! Weet je iets in de buurt? Laat maar horen dan, eventueel via PB of via E-mail met de vraagprijs voor de bruikleen, natuurlijk! bedankt alvast. ![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() stolwijk... een goed half uur denk ik... Arion aanhangers
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hey jaap stolwijk ligt naast haastrecht en da's in zuid holland ? gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() en velsen noord ligt bij beverwijk. tis echt niet heel ver.