![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo mede forumers
ik had een vraagje aangezien mijn auto nogal zuipt 1:11 normale rijstijl en hij koud heel beroerd loopt laag stationair en onregelmatig. heb ik laatst maar eens co gemeten en dat was 6% erg rijk dus nou is mijn auto afgelopen jaar gekeurd en kwam hij in een keer door heen zonder opmerkingen en er was co gemeten nou heb ik sinds de apk alleen de distributie vervangen alles op de merktekens gezet nokkenas tandwiel gelijk met kleppendeksel dopje uit bak gehaald en op volgende streepje gezet ![]() hulpas gelijk gezet met krukas poelie staat hij zo goed? volgens mij namelijk wel alleen de garage had het er over dat er ook een streepje moest staan voor 5 graden voor ontsteking maar die zie ik niet het gaat om een 83'er gti met dx motor bij voorbaad dank |
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij is 1:11 nog een behoorlijk nette waarde voor zo'n ouderwetse benzine verkwistende motor.
Heb ooit een 1.1 gehad en die zoop meer.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
k-jetronic moet mits goed afgesteld 1:14 a 1:15 wel kunnen halen en met een 1.1 moet je natuurlijk meer gassen om om verkeer bij te houden maar kun jij me zeggen of hij zo op tijd staat |
|
||||
|
||||
![]() Heb zelf geen GTI gehad dus ik zou het niet durven zeggen.
|
||||
|
||||
![]() je kan het ook controleren door even bougie 1 of 4 eruit te draaien
maar als hij verder wel genoeg kracht heeft zou ik het niet in de distributie zoeken maar in je k-jectronic, dat spul is immers ook al bijna 30 jaar oud |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja stond keurig op bdp op cilinder 1 dan vrees ik dat het een nieuwe warmdraai regelaar word weer 400 euro armer ![]() |