![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heren,
Wie kan ik blij maken met een knappe set ATS Classic's, deze zijn wit gecoat en zijn onbeschadigd. Er liggen Pirelli 5000 met de bandenmaat 165-50-13 onder. 2 daarvan zijn nog z.g.a.n. en 2 daarvan wat minder. Hebben bij mij een week onder m'n polo gezeten, maar ik hou het toch bij mijn bmw velgjes. ![]() ![]() de goede banden ![]() de wat mindere Staan ook op marktplaats voor 225,- FORUMPRIJS 200,- http://auto-diversen.marktplaats.nl...&fta_ind=1&fs=1 |
|
||||
|
||||
![]() Zo dan, das mooi kut
Vandaag net in Haarlem geweest, anders had ik er wel belang bij gehad... Kom je toevallig nog in de buurt van Friesland?
|
|||
|
|||
![]() @ Jetta mk1 '82: Nahh, niet echt, ik heb ze onder de coupe gehad, maar m'n huidige set rijdt wat fijner
![]() @ JurjenV: Nee, richting Friesland kom/ben ik eigenlijk nooit, maar wie weet kunnen we op de een of andere manier een trefpunt verzinnen mocht je echt geinteresseerd zijn. |
|
||||
|
||||
![]() Dat moet toch 165-55-13 zijn???
|
||||
|
||||
![]() of 175/50
|
|||
|
|||
![]() Upje!
|
|
||||
|
||||
![]() reageer je niet meer op email?? Heb je meerdere malen een email gestuurd, maar krijg geen gehoor.
|
|||
|
|||
![]() deze mag dicht! zijn verkocht
|