![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hey mensen,
ben op zoek naar 2 setjes staal zonder banden of versleten banden, 4x100 en 13inch voor onder de beide Jetta's. Lieft 6 of 5,5J maar smallere maten zijn ook welkom, velgen moeten niet krom of stijf verroest zijn!, als dr wat plekjes krassen e.d. op zitten maakt niet uit. Bied maar aan wat je hebt, liefst beetje omgeving Zwolle/Overijssel of je moet het mee kunnen nemen naar de indoormeet(flowerdome) in eelde op zondag 26-10. Gr. Frans |
|
||||
|
||||
![]() Ik weet dat je er niet om vraagt, maar zeg het toch maar even.
Ik heb nog een setje staal liggen, 14" groot. En het ligt in Raalte ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hoi Frans,
Misschien is dit wat. http://link.marktplaats.nl/201458216 http://link.marktplaats.nl/185501009 Gr, Patrick. Last edited by PVPMK1 : 19-10-2008 at 13:50. |
|
|||
|
|||
![]() heb wel wat liggen (13" golf 2) en ga ook naar eelde dus...............
laat maat weten via pb ! gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() ik heb een set 6N staal rondslingeren
|
|||
|
|||
![]() ik heb nog zat staal liggen .....
|
|
||||
|
||||
![]() Ik ook. 4 losse, en 6 stuks met 165/80 banden. Mag voor weinig weg, en ligt in Vught.
![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik heb nog een setje standaard mkII staal liggen. De 13", het Zwembandjes-model noemt men die volgens mij. Banden zijn nog goed (155/80).
|
|
||||
|
||||
![]() Heb nog wel een aantal MK1 steelies rondslingeren, interesse?
|
|||
|
|||
![]() en ik heb nog mooie orginele 4x100 naafkapjes liggen compleet. okay mist 1 bout dopje
![]() ![]() intressen pm ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kijk eens in mijn verkooptopic (zie signature) of daar wat bij zit waar je wat aan hebt.
![]()