![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hierbij bied ik mijn Passat te koop aan. De reden is dat ik heel weinig mee doe en dus te veel stil staat.
De auto heeft APK tot eind mei 2009, en heeft een 1600 motor met daarachter een 4-bak. De huidige km-stand is 196xxx (gekocht bij 172xxx in mei 2006). Wat krijg je er allemaal bij? Een complete sloop passat aan onderdelen (dus géén carrosserie ![]() - Twee achterdeuren - 1800 motorblok - 5-bak - Alle deurpanelen - Bank + stoelen - Buitenspiegels - Kachel - originele schokbrekers - Ramen + raamrubbers - Extra rolo (achterin over de kofferruimte) - etc. Misschien dat je de auto al kent ![]() ![]() De auto staat nu op Speedline (Renault Clio) velgen (afgelopen zomer opnieuw gepoedercoat). Ook te koop met een-delige BBSen, dan gaat er uiteraard iets van de prijs af ![]() Verder is de auto aan de voorzijde verlaagd dmv een vaste verlaging van -60mm. Aan de achterkant zitten schroefpoten (dus in hoogte te verstellen). Qua lak staat de auto er nog goed bij, zeker voor een Passat van 21 jaar oud. ![]() Wegenbelasting is erg weinig voor een grote station; 27 euro per maand! Vraagprijs met alle onderdelen erbij; 2000,-- Een goed bod is ook altijd welkom, inruil eventueel ook. ![]()
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro Last edited by Gijs : 21-09-2008 at 11:44. |
|
||||
|
||||
![]() Kick! Heeft er überhaubt wel interesse in deze auto?
![]() Richtprijzen; Met BBS velgen 1400 euro Met origineel staal; 1250 euro Of doe een goed bod, het kan alle kanten op ![]() Losse onderdelen zijn in principe al allemaal verkocht.
|
|||
|
|||
![]() hey gijs tog weer de bingo in?
heb je nog steeds de rode deuren er in zitten aan de rechterkant? of is dat alweer wit geworden. had m ff tijdje gevolgd. ff kijken of ik van me polo af kom en miss hoor je nog wel iets ![]() |