![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wie heeft er ervaring in het reviseren van de spinnenkop van een Gti Motorcode EV.
Of is het gewoon het beste om hem naar Van Kronenburg te brengen en hem daar ook meteen te laten aanpassen? Wie kan mij wat informatie geven over: Kosten Wat er gereviseerd word? Wat er aangepast wordt om een hogere brandstofdruk te verkrijgen? Wie dit allemaal doet, Van Kronenburg weet ik het van maar die vragen 1000 euro ongeveer.(net iets te duur voor mij) Nog een vraag waar kan ik ergens goed op de testbank gaan, en wat kost het? Vriendelijke gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Heb je niet gevraagd wat ze voor die 1000 euro allemaal doen dan?
Volgens mij kom je met sonisch reinigen en afstellen al een heel eind |
|
||||
|
||||
![]() Kerel, voor 1000,- pleuro´s krijg je meteen bij de VW-dealer in Duitsland 1 gereviseerde "spinnenkop" (zeg toch gewoon brandstofverdeler
![]() Ik heb 8 jaar geleden bij mijn Golf 1 GTI Pirelli (goed 83er Golf 1 GTI heeft "DX", maar is in principe hetzelfde als "EV") de oude brandstofverdeler verwisseld voor zo´n gereviseerde van VW zelf, mét inruil van de oude koste me die gereviseerde destijds iets van (met wat korting) tussen de 750,- en 800,- toenmalige D-mark! Reken dus maar uit wat dat "maar" in pleuro´s is... (precies de helft van die toenmalige 800,- D-mark)
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 Last edited by Type 17 : 11-09-2008 at 10:18. |
|
||||
|
||||
![]() Oke, bedankt voor de info, maar schijnbaar zouden ze die bij Van Kronenburg "Tunen", ik weet ook niet wat ze er aan willen/zullen doen, maar als zo`n nieuwe zo'n stuk goedkoper is dan kan ik beter dat doen, en misschien die aan laten passen.
Afstellen hebben ze trouwens nu deze week gedaan maar blijft steeds het zelfde ik mis gewoon ergens brandstofdruk, maar ik ga nu dit weekend even de retour knijpen, en misschien krijg ik dan net genoeg druk boven in. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() even simpele vraag: de staandaard zaken al gecontroleerd? filters, warmloop regelaar etc?? pompje in de tank, filtertje niet dicht? heb je uberhaupt al een drukmeter op je brandstofsysteem gezet? zoja wat is de uitgaandedruk van je pomp ???
|
||||
|
||||
![]() ja alles na laten kijken heb alleen nog geen druk meting gedaan..
|
||||
|
||||
![]() je retour wordt geregeld met een drukventiel volgens mij, maar het zowiezo wel fijn om te weten of je pomp zelf niet overleden is ( door druk te meten kom je hier achter ) dit gebeurt namenlijk nog wel eens en ik zou daar in eerste instantie naar gaan kijken voor je de retour gaat dichtknijpen
|
||||
|
||||
![]() ik ga binnenkort even de druk na laten meten, en dan als er te min is komt er een nieuwe pomp,filters en een nieuwe warmlooppregelaar onder, en als het dan nog niet wil dan wordt het toch een trip naar Van Kronenburg.
Gr Ronnie