![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zoals de titel zegt:
Hoe moet ik mijn brandstofpomp+leidingen ontluchten van mijn 1.6td JR blok? Greetz Marvin
|
|||
|
|||
![]() leidingen losdraaien bij de verstuiver dan starte tot er diesel komt dan de leidingen weer vast en dan zou tie het moeten doen
|
|
||||
|
||||
![]() Je hoeft niks te ontluchten ,zelfs niet eens als je er een (leeg) nieuw brandstoffilter opgezet hebt !!
Er werd mij altijd verteld om eerst een nieuw filter vol te laten lopen met diesel ,omdat anders het systeem niet wil ontluchten ,maar ik heb al eens de hele pomp leeggehad ,en een nieuw filter erop gezet ,en heb toen gewoon de motor gestart ,en na een paar keer ronddraaien begon de motor al te lopen ! Wel heb ik toen iets diesel in de pomp laten lopen ,omdat de pomp door de diesel word gesmeerd ( bovenste deksel van de pomp even los ,en daarlangs er diesel met een klein potje in laten lopen) Succes !!!
|
|||
|
|||
![]() Zorgen dat de accu goed vol geladen is en dan gewoon doorstarten
|
|
||||
|
||||
![]() potjandorie... hij start nog steeds niet.
En ja er zit diesel in ![]() Maar na een aantal keer proberen is bij het stuurhuis een kort bruin kabeltje doorgebrand. Waar is deze voor? Greetz
|
|||
|
|||
![]() Massa naar het stuurhuis
Dit zit in rubber,anders doet je claxon het ook niet |
|
|||
|
|||
![]() Het bniet aanslaan
Dan zit er wss een lek int systeem |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik was al ff snel naar de plaatselijke garage gereden. deze konden mij ook vertellen dat het de massa van de claxon was. toch bedankt! Wat betreft het niet starten: HIJ START ![]() ![]() ![]() ![]() eindelijk... nu nog ff de uitlaat lekvrij maken. de downpipe sluit niet zo lekker aan op de uitlaat. dus ff checken. Greetz
|
||||
|
||||
![]() ohwjah... er mag een slotje op!