![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb een set spiegels tekoop komen van mijn jetta1 af zijn in zeer goeie staat en niks afgeknipt of iets
![]() zijn gespoten in de kleur shellweiss vraagprijs 50euri maar bieden mag want heb geen idee wat het waard is ![]() in(ruil) van jetta 1 onderdelen mogelijk wat zoek ik: klokjes voor in het middenconsole spucknapf reserve cockpit met toerenteller chrome dorpel lijsten , chrome lijsten voor de zijkant oude antieke bijpassende radio stabilisatie stang kortom ik zoek genoeg en mag dus mee geruild worden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb wel een tip mbt de chrome lijsten voor de zijkant.
Doe je strips een nacht lang in een buis met terpetine. Hierdoor wordt de zwarte coating zacht en kan je hem de volgende dag als een schil eraf trekken. Pak vervolgens een oud scherm of een oude deur,klik de strip erop en polijst de strip tot het gewenste resultaat. Ik heb dit ook zo gedaan bij mijn oude jetta. zie foto: Ps ik heb ook nog een cockpitje liggen met toerenteller en mfa ik weet alleen niet meer waar het precies uitkomt.Mag voor weinig weg in ieder geval. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
bedankt voor de tip ![]() ![]() dus als iemand dunne lijsten voor me heeft ![]() en wat wil je hebben voor dat cockpitje? |