![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dag mensen, ik vol goeie moed Cruisecontrol inbouwen, hendel zat er zo in, stekker lag al in de auto dus inpluggen in afmonteren.
Gaat om een golf 3 TDI uit 1997... Wat heb ik gedaan met behulp van deze site: http://www.gerritspeek.nl/vag-com_cc.html Hendel ingebouwd. Stekker aangesloten. VAGCOM opgestart en ingeplugd. Verbinding met de ECU, en volgende stappen uitgevoerd: Quote:
memo: volgens de site van gerritspeek : Quote:
Die G krijg ik niet te zien volgens mij, in de component regel staat bij mij: 1.9I R4 EDC G00SG 1444 Afijn, na met 80 km/uur te hebben getest werkte de CC niet dus ik de boel testen. Quote:
Vervolgens de signalen testen: F = OK, is in ruststand ook "0" dus OK F47 = OK F36 = OK Cruise control CL/BR/RE/AC/on/on = 00001 Cruise control present = 1.0 dus OK ![]() Waarom werkt mijn cruise control nou niet, mss iets verkeerds gedaan met de activatie?? snap het niet!!! Misschien niet onbelangrijk: Ik heb een powerbox ingeplugd in mn auto.. Help me out! Martinus Last edited by martinus83 : 09-07-2008 at 21:27. |
|
||||
|
||||
![]() Ik denk dat weet men heir vast wel..
op de snelweg rijd iik constant, duw die CC knop wat en en hij geeft ineens een stoot gas om vervolgens weer te stoppen.. lukt af en toe sporadisch.. wat kan er mis zijn gegaan? |
|
|||
|
|||
![]() Je zegt dat je de originele kabels hebt gebruikt.
Waren deze kabel allemaal in orde? geen blote delen in de kabel ofzo? Want het klinkt naar een kabelstoring. Software matig heb je m volgens mij goed staan |
|
||||
|
||||
![]() Kabel en hendel zijn nieuw bij de dealer gekocht.
Gek genoeg is de CC langzaam aan gaan werken, vertoont af en toe nog kuren, vooral op 15 inch en standje Ultralaag en goed stug, ik verdenk de snelheidssensor in de bak als boosdoender. |