![]() |
|
||||
|
||||
![]() goedemiddag allemaal
een vraag. ik zoek een mfa teller voor een 8v gti uit 1990. als iemand wat heeft laat het me a.u.b weten. en zoek nog speakerbakken voor deurpaneel ![]() en weet toevallig ook iemand of de teller ook makkelijk op de gewenste km stand is te draaien want auto heeft nog niet zo heel veel gelopen niet dat ik dalijk een klok koop met 250000 erop geen zin in natuurlijk. alvast bedankt. Last edited by wob/fireandice : 24-01-2008 at 16:31. |
|
||||
|
||||
![]() kilometerteller kan je los overzetten van je oude tellerbak.
Terugdraaien is een beetje pielen met 2 kleine platte schroevendraaiers. Gaat prima, je moet alleen voorzichtig zijn dat je niets afbreekt.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
okay alvast bedankt daarvoor nu nog iemand die er 1 heeft?? |
|
||||
|
||||
![]() omhoog
|
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij had ik ergens gelezen dat Erik nog MFA hendel had liggen ???
Weet het niet heel zeker, zou je hem anders even moeten vragen *EDIT* had het verkeerd gelezen, je hebt een teller nodig, geen hendel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() schop omhoog
|
|
||||
|
||||
![]() Ik heb nog wel wat liggen, hendel comlpeet met instrumenten paneel. Laat maar weten of je het wat vind.
Gr Lars
|
||||
|
||||
![]() upje voor de teller
heeft er nou niemand 1?? |
|
|||
|
|||
![]() wel voor een 16v....toeren teller tot 8 d
en km teller tot 260 km/h |
|
||||
|
||||
![]() zo carnaval er weer op zitten
![]() maar zoek toch gewoon orginele 8v teller met mfa heeft toch nog wel iemand liggen |
|
||||
|
||||
![]() aaaaaah kom op
iemand toch wel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() nog 1 keer omhoog dan
|