![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goeiemorgen,
Ik had een vraag wat betreft het veranderen van de koplampen van een MKII. Ik zelf heb nu ook verstralers in mn grill zitten maar ik wil naar een embleemloze grill met andere koplampen. Deze zijn van het merk FK en zit een angel ring in. Nu las ik veel over het lichtbeeld dat veranderd maar wat houd dit precies in. En kan je zelf makkelijk je koplampen stellen ??? Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Alvast bedank, M.V.G, Danny |
|
||||
|
||||
![]() Koplampen kun je makkelijk zelf stellen. Er zitten 2 schroefjes op (zie je makkelijk zitten) die je kunt stellen als ze gemonteerd zitten.
|
||||
|
||||
![]() Keej bedankt...moet ik ook nog ergens op letten hoe ze moeten schijnen ???
|
|
|||
|
|||
![]() ff naar de garage of naar iemand die een apparaat heeft waarmee ze de koplampen kunnen afstellen.
|
|
||||
|
||||
![]() Keej...nou ja dan wordt denk dat wel....volgende week jarig en dan bestellen.
Bedankt voor de info jongens!! |
|
||||
|
||||
![]() als je lichtbeeld nu goed is kun je het ook zelf doen. Je zet je auto voor een muur en je markeert de lichtbundel met krijt op de muur, noteer ook de afstand(en) tot de muur. Dan monteer je je nieuwe lampen, je zet je auto weer op deze afstand(en) op de muur en stelt je lampen dusdanig dat het lichtbeeld hetzelfde is....
|
|
|||
|
|||
![]() Ja idd, maar ik hoorde dat sommige angeleyes zoizo niet genoeg licht uitstralen, ik weet niet of dit klopt maar goed suc6.
|
|
||||
|
||||
![]() Bedankt allemaal voor de info.
@o23: Ja inderdaad....ik zit nou te twijfelen of ik zal doen ja of nee. Maar ik zou ze bestellen bij Car Fantasy en toen kreeg ik dit (beetje afgezaagd:S) emailtje: Hallo, In deze lampen past de originele fitting van jou koplamp. Er zit e-keur merk op. Het verschil is het model. De koplampen zijn uit voorraad leverbaar. Met vriendelijke groet, Koert van der Hoofd Car Fantasy Nijverheidsweg 13b 6662 NG Elst (gld) The Netherlands www.carfantasy.nl Info@carfantasy.nl Phone: +31 (0)481 353 980 Fax: +31 (0)481 351 494 Hij heeft het over dat de fitting in de nieuwe past. Kortom als je van neit helder glas naar helder glas gaat lijkt het mij toch dat de lichtopbrengst beter wordt als de originele fitting er in gaat. Of zeg ik nu iets raars:P |
|
||||
|
||||
![]() Helder=poep?
![]()
|
||||
|
||||
![]() K heb ook andere grill (bonrath) met andere koplampen (ook met ring ) ,als gewoon licht 100% lampen erin. maar werkt goe...veel zicht met die 100% lampen!
pic: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
volgens P.H. Olving kon het ook door je auto 6 meter van de muur te zetten. en dan moest de horizontale lijn van het lichtbeeld op 1 meter hoogte zitten. Als ik het me goed herinner, ken natuurlijk niet de hele vraagbaak uit het hoofd. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Moet die van mij nog steeds doen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Waarom ?? En Vliet je hebt een PM. |
|
||||
|
||||
![]() Daar zul je achterkomen nadat je je auto een aantal keer hebt gewassen of het geregend heeft. De helft van die heldere lampen zijn niet volledig waterdicht waardoor er vocht zal ontstaan in die mooie heldere koplampen/of knipperlichten.
Wat onmiddelijk afgrijselijk gaat uitzien. Mocht het niet in de eerste 3 maanden gebeuren, gebeurt het wel later, maar vocht krijg je toch wel erin. Uiteindelijk zul je blij zijn als je het met plezier in de kliko mag gooien en niet helder spul erin kan zetten. Jou keuze natuurlijk. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ben het met erik eens helder = shit ![]() |
|
||||
|
||||
![]() O okeej op die manier.....maar zelfs als je het kit gaat t "lekken"???
|
|
||||
|
||||
![]() Ik heb er een maandje of 6 helder in gehad van FK, zowel normale koplampen als de verstralers, maar heb echt nooit last van lekken gehad hoor..De auto staat altijd buiten en wordt regelmatig gewassen.
Evengoed zijn ze eruit, en er zit een set Hella's in. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hahahha wel leuk om te horen dat iedereen andere ervaringen er mee heeft....Ik hoor nu 2 mensen dat ze neit lekken. Dus ik ga ze gewoon bestellen morgen. Bedankt verder !!!
|
|
|||
|
|||
![]() Zet er alleen aub geen xenon in
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wahahaha....nee ik heb er zelf ook een t*ing hekel aan als ze niet goed afgesteld zijn. Gewoon normaal licht
![]() |