![]() |
|
||||
|
||||
![]() vandaag een nieuw projectje gekocht , met de bora stop ik mee. ga hier mee verder het is weer een type 2 geworden met een vr6 er in .
vandaag thuis gekomen eerst die mooie m3 spiegels er maar even van af gehaald ![]() velgen ben ik nog niet over uit er zitten nu brockvelgen om achter 9j voor 7.5j , type 3 dashboard zit er in , met de tijd een andere interieeur er in wat er nu in zit is echt nix maar nu eerst genoeg getypt , zal morgen wel een paar foto's maken van de spiegels die er nu op zitten en interieur wat er in zit . en niet tevergeten de motor ik hoe jullie wel op de hoogte Last edited by bolfvariant : 17-11-2007 at 20:49. |
|
|||
|
|||
![]() Mooi ding!
Wat ik zou doen: zwarte knippers voor, grille met logo, normale ruitenwissers, normale spiegels. Nette achterwisser overigens, wat is dat er voor eentje? |
|
||||
|
||||
![]() Mooie wagen, zal lekker gaan met een vr6.
|
|
||||
|
||||
![]() normale spiegels zitter er nu al op dat heb ik als eerste gedaan toen ik thuis kwam
|
|
|||
|
|||
![]() Mooie auto rony, stond op marktplaats te koop in groningen ?
|
||||
|
||||
![]() mooie auto hoor.
![]() kan bij de thread dikke mk2 aparte kleur ook waar is die van. oja ik hou me aanbevolen voor de velgen gr menne
"de cursus omgaan met teleurstellingen gaat vandaag helaas niet door" Last edited by redbull : 17-11-2007 at 21:38. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
van een lancia heb er nog wel 1 liggen ![]() ![]() leuke auto ronny kom hem wel ff keuren ![]() Last edited by voklswien : 17-11-2007 at 21:42. |
|
|||
|
|||
![]() Mooie auto, super kleur ook !
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
lijkt nogal op saffron pearl van volvo.. of peugeot 306 had ook zo'n goedtint mooie golf trouwens. hoezo stop je met de bora dan? is ie af of doe je die weg? |
|
|||
|
|||
![]() mooie mk2 ronny rijd altijd goed een vr6 in een mk2.
komt wel goed met het projeckt.
|
||||
|
||||
![]() Leuk wagen Ronny en het rijdt super!
|
||||
|
||||
![]() Gister gespot bij tankstation Veenwouden, ik zag dat jij eruit stapte maar herkende de auto al niet.
![]() Ziet er heel mooi uit, en dan ook nog een vr6. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zo, mooi project man!
|
||||
|
||||
![]() kijk malle strijder er bij.
ziet er goed uit ronny top. ik kom gauw ff kijken !! groet siep |
|
||||
|
||||
![]() leuk project, de bora kennende zal dit ook een zeer mooie wagen worden
veel plezier en suc6 ermee |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
het is een volvo kleur die er op zit . en de bora gaat niet wg maar laat hem zo hij nu is , we gebruiken hem elke dag en hou hem dan maar eens op en top er is altijd wel weer wat . dus heb deze golf gekocht puur voor meetings en mooi weer en Alberto kom maar gerust eens een x langs en badankt voor de leuke reactie's tot nu ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wat een mooie auto
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Leuke basis, succes ermee!
|
||||
|
||||
![]() hier nog even een paar foto's van de orginele spiegels en de motor
grill ben ik nog niet over uit denk een enkele met een chromen embleem er in en misschien met een biesje zie nog wel even |
|
|||
|
|||
![]() ziet er mooi uit ronny kwam je al tegen op de brug vanmorgen
mooi grille met zwart VW teken zonder biesjes en een paar nieuwe hella koplampjes er in jochie rustig houden z'n auto nummer bord even iets naar beneden zit wat te hoog ![]() en klaar |