![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo mensen wie o wie heeft nog een kantelbok staan voor mk 1 die ie niet meer gebruikt! en voor een zachtprijs van de hand wil doen! ik kan erzelf ook wel 1 in elkaar lassen maar als iemand er 1 over heeft hoor ik het graag! vr gr stefan
|
|
||||
|
||||
![]() heb ik eventueel wel voor je.
kijk maar is in mijn topic daar staan wat pics, doe maar een bod... http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=11221 |
|
|||
|
|||
![]() Zoiets zoek ik oon nog voor mijn Cabbie 1, dus als er nog meer mensen zijn die 1 hebben,
|
|
|||
|
|||
![]() is inderdaad wel een mooie bok alleen woon je me net iets tever weg! dan kan ik sneller er 1 zelf in elkaar bakken. iedergeval bedankt voor je aanbod! misschien dat tcd er wel belang bij heeft!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik weet zeker dat jij niet in 5 uur zon complete steun maak, en denk ook niet dat het langer als 5 uur rijden is. maar goed hij moet niet weg haha ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hoever woon je van antwerpen,wat vraag je ervoor en kan het gedemonteerd worden? kan ik het eventueel op golf 2 toepassen? grtz |
|
|||
|
|||
![]() ik niet zo steun maken binne 5 uur! hahaha wedde van wel als je alles maar goed voor elkaar hebt kwa gereedschap! alles ff zagen en dan paar uurtjes lassen! en tis klaar. zaterdag ga ik em maken zal ff bij houden hoelang ik er over doe!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
oke is goed.. reken je het regelen van je spullen en matriaal er ook bij dan... ![]() haha nee maar wil geen ruzie of een weddenschap ofzo hoor. maakt mij ook niet uit hij moet niet weg bood hem alleen aan, misschien had je er wat aan ![]() |
|
|||
|
|||
![]() hahaha ik wil ook echt geen ruzie en super bedankt voor je aanbod! spullen liggen hier op tien minuten afstand vandaan en lekker goed koop! zijn onze woonwagen bewoners toch nog ergens goed voor!
|