![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Mijn vraag is het volgende. Ik heb een Golf I G60 gekocht maar wil het ook op het kenteken krijgen, waar moet de auto dan allemaal aan voldoen? Er komen al G60 remmen voor op, moeten er dan ook remschijven achter enzo en nog meer dingen misschien. Het is op het kenteken nu een Golf I GTI uit 1982 in de kleur rood, de nieuwe kleur is antraciet grijs(Pirelli-kleur). Alvast bedankt |
|
||||
|
||||
![]() Kleur kan eenvoudig veranderd worden even contact opnemen met het RDW die kunnen je precies vertellen hoe dat moet. G60 op kenteken is een heel verhaal auto moet een uitgebreide keuring ondergaan .Maar of het je lukt zal moelijk worden RDW is de laatste tijd strenger geworden met dergelijke projecten ik zou voor jouw vragen gewoon contact opnemen met het RDW.Dan weet precies hoe de vork in de steel zit
|
|
||||
|
||||
![]() Sinds wanneer is de RDW strenger geworden dan? Als je, je gewoon aan de regels houd komt dat helemaal goed.
|
|
||||
|
||||
![]() even zoeken hier onder "search" doet wonderen..
zouden meer mensen moeten doen.. http://www.volksforum.com/forum/sho...wijziging+motor |
|
|||
|
|||
![]() er is een andere manier om dit op kenteken te krijgen heb ik tehoren gekregen van een zeer goede bron [rdw] hajee weet ook vast wel wat ik bedoel! er zijn namelijk al wel golf 1 g60 op kenteken! de rest mag je zelf uit zoeken!
|
|
||||
|
||||
![]() ja een kant en klare kopen, of een duitser kopen waar het op de brief staat,
|
|
|||
|
|||
![]() of zorge dat je een kopi krijgt van een golf 1 g60 op kenteken [kenteken papieren] hier mee naar de rdw gaan zo moet het ook mogelijk zijn. werd mij verteld bij de rdw.
|
|
||||
|
||||
![]() Dat laatste lijkt me wel heel sterk. Op die papieren staan de aanpassingen van die andere auto niet (of heb ik daar geen gelijk in?). Dus dan zou je die andere auto ook mee moeten nemen. En dan kunnen ze alles 1 op 1 vergelijken.
En dan komt het, nemen ze van die andere ook de papieren in, haha ![]() |
|
||||
|
||||
![]() sorry, dit gaat niet zo.
elke ombouw wordt individueel bekeken.. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat kan dus niet wat al eerder is gezegd, omdat er n.l geen G60 op het kenteken wordt vermeld.
|
|||
|
|||
![]() en de golf 1 g60 vanloner staat gewoon 118 kw op papier hoor. ook als je hem bij de rdw site invoert! hoe kan dit dan?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik denk dat ie bedoelt dat er geen g60 op word vermeld. Alleen de aantal kws wel.
|
|||
|
|||
![]() ja oke dat kan wezen! wel aantal kw s maar geen benaming van golf1 g60 118 kw bijv!
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Idd
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik ben bekent met deze topic, maar mijn vraag ging meer over de eventuele aanpassingen die zowiezo moeten worden gedaan. Niet dat ik in Lelystad aankom en dat ik mijn duur gespaarde euro's uitgeef voor een keuring en dan na tien minuten moet horen dat ik ben vergeten de achterremmen te vervangen door schijven ![]() Fijne feestdagen Patrick |
|
||||
|
||||
![]() Ben hier indertijd ook mee bezig geweest,maar er is niemand die je
kan vertellen wat de keuringeisen zijn m.b.t. remvertraging/decibels e.d. Ik heb de RDW verschillende malen benaderd zowel telefonisch als via de mail maar nooit een fatsoenlijk antwoord gekregen op mijn vragen. Volgens mij zijn ze bij de RDW vergeten dat ze er voor de klant zijn en niet andersom. En ook ik ben zeker niet van plan om €700 te betalen voor een rij /geluidstest terwijl er geen keuringeisen bekend worden gemaakt,en je dus na 10 minuten naar huis gestuurd kunt worden. Veel succes. Gr Jan |