![]() |
|
|||
|
|||
![]() De jetta is van mijn broer, de auto voldoet niet echt, want hij rijd vaak met een kar dus dat is niet echt handig. heeft nu een jetta gekocht met schakelbak. dus is deze overbodig.
JETTA CL 53kw automaat Brandstof Benzine Vervaldatum APK 15-10-2008 bouwjaar 1987 trekhaak ![]() ![]() ![]() auto is in 2 compenten jachtlak gerold. 4 hagelnieuwe banden vraagprijs 650 euro reactie per pm aub
|
||||
|
||||
![]() mocht je hem niet kwijtraken, zou ik dat interieurtje wel dolgraag willen overkopen..wouw..desnoods inruil voor een manhattan interieur in goede staat met bijbetaling aan mijn zijde.. ik hoop echt dat het mogelijk is
|
|||
|
|||
![]() omhoog en interieur gaat niet los weg.
|
||||
|
||||
![]() Wat is de km-stand? Slechte plekken? En hoe is het rollen gedaan? Is dat een beetje fatsoenlijk gebeurd? (lijkt alsof de deurrubbers half mee zijn gerold...)
|
|||
|
|||
![]() deurrubber hadden we afgeplakt. verders wel netjes gerold paar kleine zakkers en je moet hem eens even poetsen zitten wat stofdeeltjes in.
kmstand is meende ik 80.000km
|
|||
|
|||
![]() wellicht inruil mogenlijk???
|
|
||||
|
||||
![]() HIer kan een slotje op. IK heb de auto vrijdag gekocht