![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Dacht zal me eens gaan voorstellen ![]() Mijn Naam is Frans Loeffen 25 jaar en kom uit Oss. Heb nu een aantal weken deze golf en ben er tevreden over. Mijn vorige auto is een Cordoba 1.6 uit 2000 en volledig gecleaned en airride hier de foto's : ![]() ![]() ![]() zo staat ie er nu bij voor de verkoop: ![]() Dus tijd voor een nieuw project Heb deze golf over genomen van mark041 van het forum hier en zal deze wagen naar me eigen zin maken en er mee naar worthersee gaan! Wat zit er nu al op : - Chromen lijsten rondom de zijruiten en voorraam (voorraam wil ik graag vervangen) - Schroefsetje - Volleder interieur - Leder stuurwiel - ATS classic 13 inch 7J rondom (staan in de verkoop!) - Chromen klinkjes ( staan ook in de verkoop) - en dat was het wel..... dacht ik zo De onderdelen die ik momenteel heb liggen die nog gemonteerd moeten worden zijn : ( en onderdelen die onderweg zijn ![]() - Groen getinte vooruit dan issie rondom getint - Westmoreland front met chrome bies - BBS RS001 7J en achter wordt waarschijnlijk 8J (gaan volgende week opgeknapt worden!) - Us Achterlichten - Nieuwe set bumpers met chromen bies - Uitlaat demper (s-rohr), middendemper en kat en dat was het wel zo'n beetje denk ik zo ![]() Er zijn wel wat plekken en beetje roest, maar dat wordt allemaal gefixed en netjes gemaakt De golf heb ik voor de rest even goed gewassen en schoongemaakt en ook op de foto gezet. En zo staat ie er nu dus bij ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en van het interieur: ![]() ![]() ![]() En van de wielen, westy front enz.. volgen snel meer foto's en updates ! Groetjes Frans Last edited by CleanedCordoba : 12-03-2009 at 23:44. Reason: andere auto |
|
||||
|
||||
![]() net interieur, mag je blij mee zijn.
|
|
||||
|
||||
![]() Gave auto. Die Cordoba mag er ook zijn.
|
|
||||
|
||||
![]() Heb je de oude Audi wielen van de cordoba nog??
Verder veel succes met de Golf!! |
|
||||
|
||||
![]() Mooie raamrekjes!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dikke MKII. Deze bumpers zien er ook nog netjes uit, waarom vervangen?
Anders heb ik er misgien wel interesse in als de prijs een beetje leuk is...
|
||||
|
||||
![]() Hey Frans.
Welkom hier.En mooie auto's heb je.De cordoba komt mij bekent voor.Bij jij de Frans die ooit lid is willen worden/geweest van de Midnightshadows.En ben je toen niet eens een keer mee geweest naar een grote meeting in Anderlecht? Groetjes Michel (reed bij de Midnightshadows met blauwe seat ibiza) |
|
||||
|
||||
![]() Ha die Frans! Ook aan de VW gedaan zie ik.. hoorde het al van Stijn, goed bezig!!
Als ik weer terug ben in NL kom ik wel eens kijken en een balletje eten, of 2 ![]()
|
||||
|
||||
![]() dikke golf hoor.. maar die seat,wat un ontzettend wreed ding!
succes verder. |
|
||||
|
||||
![]() mooie pics frans. Wanneer kom je de achterlichten halen? heb ze al aangepast voor inbouw.
Grtz |
|
||||
|
||||
![]() En daar is het topic vd laatste mk2 waarmee we naar Oostenrijk gaan
![]() Kom je hem nog een keer showen binnenkort? Leuke basis zo, zeker met de onderdelen die onderweg zijn ziet dit er straks ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nou dit project is snel beeindigt, omdat ik leuke GTI had gezien en nu sinds afgelopen
zaterdag rijdt ![]() ![]() vast voor de gene die niet kunnen wachten ! deze is het geworden ![]() heel wat anders, maar vindt hem zelf erg vet :P http://www.volksforum.com/forum/sho...highlight=daily Groetjes Frans Last edited by CleanedCordoba : 02-03-2009 at 22:49. |
|
||||
|
||||
![]() Mooie golf is van een bekende van mij geweest..
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() leuke auto zo.. neem je die morgen mee dan?? |
|
||||
|
||||
![]() frans, veel plezier en succes met je nieuwe project!!
![]() blijft mooi hier in de stad rijden, dus kan ik hem mooi in de gaten houden!! spreek je!!! groeten rick |
|
||||
|
||||
![]() ja neem deze mee
![]() Last edited by Tjaap : 04-03-2009 at 17:43. |
|
||||
|
||||
![]() Zo zou zeggen plaats de fototjes van een middag spelen maar eens op t forum
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hee tof, blijft ie mooi in Oss rond rijden!
Heb je er nog wilde plannen mee voor W'see Frans? Daar staat mijn ex, witte 84er ook nog op die laatste foto!
|
||||
|
||||
![]() denk eerst de achterkant recht maken. Maar ziet er nu al meer uit als een echter seecruiser.
|
|
||||
|
||||
![]() hier vast een kleine update :
![]() vanavond of morgen ga ik nieuw project topic maken van de GTI ![]() en PA nog bedankt voor middagje klussen ![]() |