![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te koop!!!!
Ik verkoop mijn volledig, door sixpack gepolijste Audi A3 velgen!! De standaard audi deksels zijn vervangen door volledig gepolijste deksels! Ze zijn werkelijk een lust voor het oog! De velgen zijn omgeboord naar 4x100 bij sixpack en 5x100 kun je zelfs ook nog gebruiken. Uiteraard, bied ik de velgen niet zonder banden aan. Ze worden geleverd met 175/55/15 Conti's met voldoende profiel! Het zijn prachtige velgen, maar helaas verkoop ik ze omdat ik mijn oog op iets anders heb laten vallen. Vraagprijs € 800,- of een goed bod! Ben te bereiken via: m.nas@home.nl 0628272669 Foto's zeggen op dit moment meer dan woorden, dus bij deze: ![]() ![]() ![]() Last edited by Nas : 01-07-2006 at 00:35. |
|
||||
|
||||
![]() heb je een foto van de gaten? graag van voor en achter
|
||||
|
||||
![]() up!
Zal even een foto zoeken voor je! |
|
||||
|
||||
![]() ![]() En up! |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Even voor de duidelijkheid,
De 4x100 gaten zijn voor konische bouten, welke niet bijgeleverd worden! |
|
||||
|
||||
![]() en (h)uppakee
|
|
||||
|
||||
![]() 7-up!
|
|
||||
|
||||
![]() en up!
|
|
||||
|
||||
![]() zeer mooie velgen
![]() zou jij me kunnne vertellen waar ik die blanco naafdeksels kan krijgen, heb je misschien een nummer, of nog beter een vw varriant, alvast bedankt |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
deze heeft hij zelf gemaakt denk ik... dus even na de dicht bij zijnde metaal boer, en daar kun je ze laten maken |
|
||||
|
||||
![]() Zitten die gaten niet heel gevaarlijk zo?
|
|
||||
|
||||
![]() Zijn tig mensen die zo rondrijden hoor! En heb er persoonlijk nog geen gekke verhalen over gehoord, dus het zal gerust zo kunnen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Gaten is niet gevaarlijk, ik heb er nooit last van gehad iig..
er zit genoeg vlees om de boutgaten heen ![]() Verder, die naafkapjes heb ik laten maken door Peter (Sixpack) Deze draad, mag wel dicht... velgen zijn allang geleden een keer geruild.