![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb even een vraag.
Ik heb ooit een lijst gezien op het internet met hoeveel golfjes er per uitvoering gemaakt zijn. Bijvoorbeeld 70 stuks 16V-G60 limited. Weet iemand toevallig waar die lijst is/staat? Alvast bedankt, Jeroen |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Thanx,
Maar nu kom ik bij het volgende vraagstuk in het zelfde straatje, ik heb afgelopen weekend een carrosserie uit duitsland gehaald. Die is volgens hem een wolfsburg edition G60, hoe zeldzaam zijn die. Ik heb nl. een G60 met een rotte carrosserie, en was van plan alles over te zetten op de nieuwe (andere) carrosserie, incl kleur die ik nu heb, maar als hij redelijk zeldzaam is dan is dat natuurlijk zonde. Groeten Jeroen |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Je ziet ze niet heel veel een wolfsburg g60. Maar als het een orginele g60 is kan je zien aan het plakraam. En heeft een hogere middel console.
|
||||
|
||||
![]() Jahhhhh, Wolfsburg G60 is zéééér zeldzaam ......... in Amerika ja
![]() Edition One G60 is te herkennen aan de siglachrome ramen, de kleur & interieur (mits deze er nog in zit) Post eens wat foto's van de carosserie, kan iedereen ff oordelen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hier zijn dan een paar foto's van de nieuwe carrosserie:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dit is hem dus. Groente Jeroen Last edited by jeroenbryan : 09-05-2007 at 11:28. Reason: plaatsen foto's ging niet goed de 1e keer |
|
||||
|
||||
![]() Ik zou hem dan toch maar in die kleur houden want die vind je niet meer zo snel een G60 in LC3U
![]() Mooi ding als je hem weer fatsoenlijk hersteld. Hoe is het lakwerk ?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ben ik blij dat ik er al een heb ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het lakwerk is vol krassen enzo.
Maar is het dan een edition huppeldepup ofzo ? Want ik vind de kleur die ik op mijn eigen G60 heb ook wel heel mooi, en alle toeters en bellen die op mijn eigen zitten zijn natuurlijk geen edition spullen. |
|
|||
|
|||
![]() Zo te zien aan de kleur wel.
En in een wolfsburg zit ook altijd een blauw vloerkleed in.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Edition One inderdaad ![]() Ga maar eens zoeken naar dat type zul je zien dat ze toch een stuk moeilijker te vinden zijn als een normale G60. Maar is volledig jou keuze wat je ermee doet natuurlijk, alleen moet je wel in kunnen zien dat je een speciale uitvoering misschien net iets minder speciaal gaat maken ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
71. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik heb op die doppel-wobber site gekeken, daar staat volgens mij niet hoeveel edition one G60 gemaakt zijn.
Maar is er niet een database waar je die gegevens vandaan kan halen? ff je chasisnummer intoetsen ofzo, of is dat te makkelijk? Het gaat mij er om, dat als ik voor die nieuwe carrosserie ga, dat ik hem dan moet invoeren (naar NL keteken) met alle bijbehorende kosten. Tenzij die uitvoering echt meerwaarde opleverd, wil ik hem ombouwen naar mijn ouwe G60 en zijn/haar kenteken. snappie? |
|
||||
|
||||
![]() Het zou wel meerwaarde zijn, de carosserie die je "nieuw" heb uit Duitsland is immers helemaal opgebouwd veel zeldzamer als een G60 zoals je die nu zelf hebt!
En importeren met op NL kenteken enkel G60 of G60 Edition maakt qua kosten niks uit. Als je blok tenminste origineel hebt. Anders zit je weer met 40% vermogenstoenamen en typegoedkeuring. Maar ik wist het wel, op kenteken laten zetten zoals de carosserie is. Dat is een stuk apparter als G60! |
|
||||
|
||||
![]() De Edition One in ere herstellen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Stel dat ik de edition one in ere herstel, wat hoort er dan allemaal op/aan?
Gaat het eigenlijk alleen om het interieur en de lak of... Ik las op die doppel-wopper site, dat er elec. recaro's in horen, maar ik heb in mijn andere al een lederen interieur, die doet dan weer afbraak aan de orginele look. En ik ben nog steeds benieuwd hoeveel edition one G60 golfjes gemaakt zijn? Groeten Jeroen |
|
||||
|
||||
![]() Hoeveel er gemaakt zijn, geen idee. Totaal 11.500 Editions in 3 kleuren en 3 motorvarianten. G60 zie je het minst, dan de 16V en dan de ongeblazen 8V. Die Recaro's zou ik er alsnog in zetten, die zitten echt retegoed !
Je moet doen wat je zelf het leukste vind, ik weet niet hoe je auto er nu uit ziet maar een Golf 2 met Porsche Turbo wielen blijft dik... aan de buitenkant dan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik zal ff wat foto's van mijn trots bijvoegen:
![]() zo is hij nu nog, de roest kan je niet zien op deze foto ![]() zo heb ik hem in '99 gekocht, totaal uitgeleefd. ![]() zo was hij na de 1e keer overspuiten Zoals je misschien wel snapt, vind ik deze kleur super, en moet wel een hele goede reden hebben om die niet te laten terug keren. Maar ben met cijfers altijd over te halen. Groeten Jeroen |
|
||||
|
||||
![]() wat dacht je van héééél weinig
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik ben nu al een paar dagen internet aan het af zoeken, maar kan nog steeds niet vinden hoeveel er nu gemaakt zijn.
Kom wel vaak tegen dat ze zeldzaam zijn. Ik begin wel steeds meer te twijfelen. |