![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo medeforummers,
afgelopen zondag heeft van de Belgische golf 1 club een mooie toertocht door de Ardennen plaatsgevonden. Helaas waren er slechts 5 deelnemers. Achteraf gezien bleek de timing qua weer supergoed, maar qua beschikbaarheid van Golf 1 eigenaren minder goed, omdat er 2 meetings waren in Nederland. Het heeft de pret uiteraard niet mogen drukken! ik hoop dan ook dat bij de volgende toertocht er meer deelnemers mogen worden verwelkomd! hier enkele foto's: een van de deelnemers had n marsrode GTI uit '77, inmiddels tweemaal gerestaureerd!! ![]() ![]() Poging tot kunst-foto ![]() ![]() Dankzij deze slome voorliggers schoot het maar niet op... ![]() ![]() ![]() De auto's bij elkaar ![]() Ook volgde er een bezoekje aan de waterkrachtcentrale van Coo. Voor de technici onder ons: hier wordt veel elektriciteit opgewekt door potentiele energie van water op grote hoogte te benutten om een waterturbine aan te drijven. Hierbij enkele kengetallen van de installatie: ![]() ![]() De linker is de mijne, de rechter zou ik wel erg graag erbij willen hebben ![]() ![]() ff een plaspauze pardoes langs de kant... ![]() Groeten, Dennis |
|
|||
|
|||
![]() Jammer van de opkomst, mooie fotos !!
|
||||
|
||||
![]() leuke foto`s en supermooie auto`s!
die van jou glimt ook weer lekker ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
haha, dankjewel! nu staat ie ff in de garage voor n onderhoudsbeurtje, drna nieuwe bumpers erop en dan is ie weer net even wat strakker ![]() en dan..op naar Wolfsburg!! |
|
||||
|
||||
![]() Mooie auto´s en mooi landschap, ben ik in het verleden vaak geweest met de motor, bij borden langs de weg aldaar waarop staat "route degradee" is het oppassen!
Quote:
Yes, naar het one and only (in mijn oogjes dan) Einser treffen! Prosit! ![]()