![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heb dus eindelijk ne G1 naar mijn zin gevonden.Ben hem verleden week gaan ophalen en ben echt heel content.Hij is van '79 en er ligt momenteel een 1500 naft in.De plannen ga ik nog niet te veel over zeggen.Die zullen hier nu en dan wel gepost worden.Hier al een paar gegevens...
Exterieur: -Alpinweiss (Herspoten in originele kleur) -Chroom spiegel -Chroom bumpers -Originele grill met chroom -Bronzen ruitjes met chroom omlijsting Interieur: -Pls stuurke -Bruin dashbord -Bruine zetels -Bruine vloerbekleding -Bruine hoedenplank -Originele knoppenradio Da was het zo een beetje.De golf staat momenteel op originele wielen en schroefkit van Spaxx (regelbaar in hoogte en hardheid).Wielen komen er aan. Hier al een paar fotos ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ziet er mooi uit. Ook een mooi interieur. Alleen jammer van de brede achterlichten.
|
||||
|
||||
![]() super velgen..
|
|||
|
|||
![]() velgen staan er niet meer op.komenen binnekort andere onder.
|
|
||||
|
||||
![]() Vette golf
![]() Maar brede achterlichten op een '79er? |
|
||||
|
||||
![]() Mooie golf jammer dat die velgen er niet meer onder zitten want die zijn super mooi vind ik
![]()
|
|||
|
|||
![]() Ja dik in orde, met die wielen ook.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() neemt niet weg dat het een mooie auto is ![]()
|
|||
|
|||
![]() Achterlichten zijn door vorige eigenaar ingelast.Komt nog een ''tieten'' dash in en miss ooit terug kleine lichten maar vind de grote zeker zo mooi dus maakt voorlopig niet uit ;-)
|
|
||||
|
||||
![]() grote achterlichten zien zeker niet slecht uit...maar top dat je hem weer origineel wil maken
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hele mooie Golf 1 !
Jammer dat de wielen er onder weg zijn, maar kan begrijpen als de oude eigenaar die graag zelf wou houden ![]() Wat voor wielen ga je er nu onder steken of is dat ook nog eventjes geheim ? |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er erg gaaf uit! Wit blijft geweldig op een mk1!
Ben benieuwd naar de nieuwe wielen! |
|
||||
|
||||
![]() 79 of niet... ik zou ervoor tekenen! Mooie aanwinst!
|
|||
|
|||
![]() Bedankt voor de reacties mensen.De wielen wil ik nog even geheim houden alhoewel ze wel voor de hand liggend zijn.Ben er iets speciaal van plan mee.Mensen die naar de Dub05 meeting gaan eind Juni??
|
|
||||
|
||||
![]() is gekende auto vanop cleaned.
ook de cleaned stijl om iets geheim te houden ![]() Succes ermee |
|
|||
|
|||
![]() ik heb hem toen eens gezien toen ie net gespoten was en op Schmidts stond, erg vet ding toen! Uitlaatpijpje gemaakt van een stofzuigerpijp
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Haha hoezo cleaned stijl om iets geheim te houden? :-).Fotos zeggen meer dan woorden he.
@Mellyville: Thx, Kende je de vorige eigenaar dan? Is de uitlaat echt van stofzuigerpijp? ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Jep, ik ben toen bij de toenmalige eigenaar geweest... Superaardige vent, die heeft er goed voor gezorgd iig, ook laten spuiten toen! (Is in belgie stukken goedkoper begreep ik van hem) iig is ie ERG strak!
En die uitlaat, sja, ik geloofde m'n oren ook niet! Maar dat is toch wat hij vertelde, erg apart! |
|
||||
|
||||
![]() Leuk karretje
![]() Alleen chroombumpers met brede lampen, maar ja... Je kunt niet alles hebben ![]() Voor de geinteresseerden: Volgens mij is het setje velgen nog steeds te koop (ook op dit forum), maar het was me net iets te prijzig ![]() |