![]() |
|
||||
|
||||
![]() Even een klein vraagje over die US achterlichten.
Zij deze ook geleverd voor een Golf IV /Bora Variant? En zo ja, kan iemand het onderdeel nr posten?
|
||||
|
||||
![]() in de us zijn de variant achterlichten helemaal rood! Onderdeelnr's heb ik er zo niet van
|
|
||||
|
||||
![]() die van een bora variant zijn al helemaal rood, ook hier kevin
![]()
|
||||
|
||||
![]() hmmm ok dat wist ik niet... die van m'n pa zijn rood met oranje knipperlicht
|
|
||||
|
||||
![]() kijk maar in mijn topic:
![]()
|
||||
|
||||
![]() is er dus geen verschil tussen de achterlichten van een "europese" Bora variant en een amerikaanse Golf IV en Jetta Variantjes.
zou dit komen dat,volgens mij de bora uit mexico komt???? of heb ik het mis?
|
||||
|
||||
![]() ik heb nog nooit andere achterlichten voor een bora gezien anders dan rood.
vind de facelift lampen van een golf wel mooi met dat witte streepje erin. maar denk dat ik het bij rood hou
bora TDI golf 4 cabrio heiglijn www.vw-speed.nl Voor al uw vervanging- en slijtage onderdelen ook OEM www.delmau-shop.nl Last edited by maurice_vr6 : 03-05-2007 at 19:51. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik heb wel eens andere lichten gezien, maar die zijn niet OEM... meer iets voor de plastic/Chrome/LED liefhebbers onder ons.
|
||||
|
||||
![]() heb nu 2 soorten golf variant achterlichten gezien, vanuit de A6 variant van de zaak...
Rood met oranje knipperlicht deel en wit achteruitlichtje en vandaag op de 31 richting Duisburg (D) een met een wit knipperlicht deel en een iets donkerder achteruit rijd lichtje zoals op m'n bora....
|
||||
|
||||
![]() ja dat is de facelift van de golf 4 variant
|
||||
|
||||
![]() ![]() en je hebt ook de pacific achterlichten, die zijn zo als de orginele maar dat ipv het oranje knipperlicht een witte