![]() |
|
|||
|
|||
![]() Omdat mijn deurpanelen niet bij mijn nieuwe interieur staan, ben
ik op zoek naar 4 (DUS VAN EEN 4 DEURS ! ) deurpanelen voor Jetta/Golf. Liefst donkergrijze (met of zonder streepje ) en nog wel in goede staat. Deurbakken hoeft niet, en ik kan als het nodig is wel een setje lichtgrijze inruilen ... |
|
|||
|
|||
![]() Niemand een setje liggen ?
|
|
||||
|
||||
![]() Welke bekleding krijg je er in dan ,misschien handig om daar even een foto van te plaatsen ,dan kunnen we even kijken wat daar eventueel aan panelen bij past
![]() Je weet maar nooit wat we nog eens tegenkomen op de sloperij of dergelijke! Dan hou ik het even in de gaten voor je ![]()
|
|||
|
|||
![]() Moet een beetje passen bij deze bekleding, maar gewoon effen donkergrijs ofzo is ook goed hoor !
![]() |
|
|||
|
|||
![]() zelfde wat ik in mijn 4 deurs golf heb zitten
|
|
|||
|
|||
![]() Had vandaag op de sloop een setje oude cl panelen gevonden, past er volgens mij ook wel redelijk bij maar helaas waren er nog maar 3 panelen over...
Verder zoeken dus. |
|
|||
|
|||
![]() Up !
|
|
|||
|
|||
![]() Nog steeds op zoek !
|
|
||||
|
||||
![]() he kut, heb DIE panelen liggen maar van een 3 deurs..
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hier heb ik de deur paneelen van liggen voor 4 deurs in de kleur van de stoelen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mag een slotje op !
Ben voorzien. |
|
|||
|
|||
![]() komen jou kant op kerel ....wel ff foto posten he
|