![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() So hey, die rooje is echt heel erg mooi opgeknapt. Goed werk!
|
|
||||
|
||||
![]() de '79er is wel dik, ja!
|
||||
|
||||
![]() De rooie is precies goed zo
![]() Zou mijn rooie ook wel zo willen ![]() Paarse is netjes, maar wat een vies kleurtje zeg... Wel een retestrakke combinatie ![]() ![]() Maar zullen ze daar makkelijk aan die witte knippers kunnen komen? Je ziet ze daar toch best wel vaak... |
|
||||
|
||||
![]() is geen heilige graal hoor witte pinkers.. zijn regelmatig te koop op ebay etx
|
||||
|
||||
![]() Die rode is echt super!!!!! die andere vind ik de spiegels niet echt goed bij de stijl passen. verder hele gave auto's
![]()
|
||||
|
||||
![]() Die rode is idd een mooie wagen mooi strak en orgineel helemaal mijn stijl
![]()
|
||||
|
||||
![]() die paarse vind ik echt ubergeil, alleen die spiegels zijn walgelijk!
maarja ieder zn eigen smaak |
|
||||
|
||||
![]() Rode is om te kwijlen...
|
||||
|
||||
![]() witte knippers kun je nog gewoon kopen.. kosten alleen een meijer,...
|
||||
|
||||
![]() Ik heb beide Jetta's IRL mogen aanschouwen,
en ze zien er echt heel netjes uit ![]() De eigenaar had beide Jetta's meegenomen (en zijn daily Bora) naar Lohne, waar een meeting was. Nog een tijdje met hem staan praten over het passen en meten met de BBSen e.d. ![]() Hele geschikte jongen, die hoogstwaarschijnlijk ook met 1 van zijn Jetta's ook op onze meeting komt ![]() Hij kon beide niet meenemen, want beide Jetta's zijn aangemeld op hetzelfde kenteken. Daarom rijdt hij met 1 rood kenteken, wat in NL niet mag? ![]() helemaal begrepen iig ![]() |
|
||||
|
||||
![]() De rode nummerplaten zijn garage platen en mogen enkel in D rijden voor zover ik weet.
![]() Ja die kerel heeft mooie autos vind ik normaal hadden mijn broer en ik ook binnen gestaan in Löhne maar door omstandigheden ging het ni door ![]() ![]() Hij is iig ook member van de www.jetta-ig.de ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Meer van de meeting in Lohne op de site ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
rode nummerplaten zijn niet persé garageplaten, kan iedereen zich in Duitsland aanvragen om binnen een bepaalde tijd met een auto te rijden, die voor de rest meestal is "abgemeldet"= geschorst. Quote:
dat weet ik nog niet zo zeker...
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 Last edited by Type 17 : 16-04-2007 at 16:19. |
|
||||
|
||||
![]() nee dit zijn 07-platen en die zijn voor oudere auto's die hoeven dan niet meer voor de tuv omdat ze als een hobby auto worden gezien
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het zou kunnen ik dacht het enkel omdat ik da een paar jaar geleden eens gehoord had. Maar idd met die 07 plaat is iet anders had niet goed gekeken op de foto ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() 07 plaat is weer iets anders, is idd. ook een "Rote Nummer" zoals de duitsers dat zeggen, maar zo een rode nummerplaat (dan wel geen 07 erin) mag ook op een nieuwe of vrij jonge auto zitten, "Rote Nummer" is maar voor een beperkte tijd geldig, een paar dagen tot een maand dacht ik (weet het niet zeker), kosten zijn daarvoor zijn dacht ik zo´n 50 pleuro´s.
Ach duitsers en hun vele kentekenplaatmogelijkheden, af en toe heb ik het gevoel dat ze zelf niet helemaal weten hoe dat allemaal in mekaar zit.
|
||||
|
||||
![]() Heb gevraagd aan iemand die er wel verstand van heeft
![]() 07-nummer is voor klassiekers... De eigenaar kan dan meerdere auto's op dat kenteken hebben. Mag NIET in Nederland gevoerd worden ZOALS IK HEB BEGREPEN ![]() |
|
|||
|
|||
![]() beiden ubergeile wagens elk op hun eigen manier en stijl
![]() als ik mocht kiezen....pfft moeilijk ..toch die paarse omdat ik erg van custom en dik houd maar die rode is ook heel dik |