![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heel erg laat en op het randje, maar hier nog een Retro Mania aanbieding:
Ik heb de volgende boeken overgenomen van JK Le Mans, nog niks mee gedaan ![]() Autotechnisch Zakboek : Bosch Hoogspanning : D.C. Kooreman AngloTech Working conditions : M. Jonker H. Bataille Werkboek tekenen voor het MTO werktuigbouwkunde Twin natuurkunde 1 MBO sector techniek Twin wiskunde 1 MBO sector techniek Brandstoffen en Smeermiddelen : K.J. Streutker Voertuig techniek : B. de Weerd Informatieboek Tekenen : A. van Goor Tabellen en formules exacte vakken voor het mbo Wiskunde scheikunde natuurkunde Materialen voor de motorvoertuigentechniek B. de weerd Flinke lijst interessante boeken, voor nu 50 euro of een wel heel degelijk bod! Als je naar Retro gaat en je hebt interesse, pm me maar, die lees ik morgenvroeg nog wel ff! |
|
||||
|
||||
![]() Ah, niet los te koop zekers?
|
|
|||
|
|||
![]() Nouja, pm je voorstel maar... in principe gaat het gewoon gezamenlijk weg, is veel makkelijker en het is toch al geen geld!
|
|
|||
|
|||
![]() Up!! Alleen het Autotechnische Zakboek (Bosch) is al meer als de helft waard!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ruben, weet je toevallig hoe ver ik met dit paket zou komen? ![]()
|
||||
|
||||
![]() 3/4 eerste jaar ofzo??... als je ook maar 1 van die boeken nodig hebt is het een goede deal. ik heb er zelf ook een aantal van en elke losse koste bijna het complete bedrag van deze set.
|
||||
|
||||
![]() @ Breadfan83
![]() |
|
|||
|
|||
![]() up! Evt. ook wel los te koop, pm maar bij interesse
|
|
||||
|
||||
![]() Verkocht (aan mij)! Kan een slotje op...
|
|||
|
|||
![]() Ja, klopt! Veel plezier ermee
![]() |