![]() |
|
|||
|
|||
![]() Spyker heeft hulp van Zagato ingeroepen voor het ontwerp van een superexclusieve sportauto: de C12 Zagato. De exoot zal in een gelimiteerde oplage van 24 exemplaren gemaakt worden.
De C12 Zagato krijgt standaard een 6,0-liter W12 van 500 pk onder de kap, een motor die het merk weer betrekt van Audi. De acceleratie van 0 tot 100 kilometer per uur duurt 3,8 seconden en de topsnelheid ligt op 310 kilometer per uur. Spyker had eerder al aangekondigd dat in samenwerking met een designstudio een speciale auto zou worden ontworpen en al spoedig deden geruchten over een samenwerking met het Italiaanse Zagato. Tegenover ons benadrukte Spyker recentelijk dat het nooit de naam Zagato had laten vallen, maar nu blijkt dus dat de hardnekkige geruchten toch klopten. De prijs van al dit moois? 495.000 euro, exclusief belastingen. Dat komt in Nederland neer op een prijs van ongeveer 811.250 euro. Een Ferrari Enzo kostte destijds ongeveer 900.000 euro, maar die is met zijn oplage van 399 stuks in vergelijking met de Spyker C12 Zagato een stuk minder exclusief. Bron: Autoweek.nl ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooi !!
Achterkant is nog ff wennen, maar wel gedurfd ..
|
||||
|
||||
![]() doet me hieraan denken:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hok.
|
|||
|
|||
![]() Vreselijk lelijk ding.
![]() Kan dan wel een spyker zijn maar wordt er niet mooier van. btw, Zie ik daar autostyle ledjes in voorscherm en achterscherm ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nog lelijker dan die andere Spykers!
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() doet mij meer denken aan,(voor de oudere forummers onder ons..)
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Misschien niet mooi daar kijk ik dan wel doorheen ze mogen hem wel brengen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik zat zelf meer aan de Bat mobiel te denken
![]() [IMG] ![]() [/IMG] Last edited by GJH : 06-03-2007 at 17:13. Reason: Plaatesen foto |
|
|||
|
|||
![]() Motor eruit halen en de rest de schredder in
![]() |
|
||||
|
||||
![]() reken maar dat ik kippenvel krijg van dit gevaarte als ie me voorbij zou komen op de snelweg...
niet zo mooi als de andere spykers, maar toch wel heel erg spannend model
|
||||
|
||||
![]() De voorkant hebben ze iets zwaars op laten vallen, zodat die schuin naar voren is afgeschoven. Hoe ze de achterkant bedacht hebben is mij een raadsel.
Echt wat een gedrocht zeg. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Moet zeggen dat ik wel beniewud ben hoe die wielen zouden staan onder een zwarte golf 4...
|
||||
|
||||
![]() Power Ranger mobiel...
![]()
|
||||
|
||||
![]() Andere velgen zouden 'm nog een beetje kunnen redden....misschien.....mogelijk.....misschien ook niet
![]()
|
||||
|
||||
![]() Kan niet zeggen dat ik m mooi vindt.....en die velgen lijken wel heel erg op lorinsers of zie ik dat verkeerd?
|
|
||||
|
||||
![]() het zal best pittig rijden, maar zou er niet in gezien willen worden. de achterkant van mijn buurvrouw is nog mooier (lees 50+)
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() vind het zulke ranzige bakken.....sorry
|