![]() |
|
||||
|
||||
![]() wie weet welke dempers ik kan gebruiken om mijn golf 1 g60 stiller te krijgen
er zit nu supersprint 60 mm onder van voor tot achter incl 4-2-1 spruitstuk en alleen de einddemper alle opties welkom |
|
||||
|
||||
![]() Stroeve had toendertijd hele mooie jetex 60mm systemen voor G60's
RVS, 3 dempers, en niet al te duur, weet niet of ie ook voor golf 1 past. oh ja nog 1 ding: ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Last edited by hajee : 05-11-2006 at 20:50. |
|
||||
|
||||
![]() moie golf, mooie kleur!
onderste regel onder de foto uit het fotoalbum even kopieëren, en hier in de tekst plakken: heb de foto's al iets groter geplaatst. Last edited by hajee : 05-11-2006 at 20:50. |
|
||||
|
||||
![]() Meer zoiets, je hebt namelijk de Thumbnail geplaatst:
Mooi karretje man! |
|
||||
|
||||
![]() Supersprint heeft hier toch gewoon een tussendemper voor?
|
||||
|
||||
![]() ![]() super sprint heeft inderdaad een tussendemper maar dat is waarschijnlijk nog niet genoeg maakt namelijk nu echt ontzettende herrie ,alle fietsers/voetgangers staan achterom te kijken voordat ik eraan kom ![]() |
|
||||
|
||||
![]() g60 eruit gooien..
|
||||
|
||||
![]() Prachtige auto!
Is de Supersprint nieuw of 2ehands? Indien 2ehands, waar heeft deze achter gezeten? |
|
||||
|
||||
![]() Middendemper moet al heel veel helpen
|
||||
|
||||
![]() Heb met Supersprint rond gereden, en na 1 jaartje dat is 1500km was deze uitlaat leeg.
De Supersprint kan een behoorlijke G60 niet stil houden. In die tijd reed ik ook met oordoppen naar een meeting, anders was het niet uit te houden. Nu heb ik alleen nog het 4-2-1 spruitstuk van Supersprint, en de rest is van MTM dempers uit RVS. Wel zelfbouw was een donor uitlaat van een Golf 4 platvorm, MTM verkoopt niks voor Golf1. Met eind stijl van een TDI dus 2x60mm iets naar beneden. Deze uitlaat houdt het nog steeds. Maar goed de prijs is er ook naar.
Rallye Club Friesland, wie anders! VRnixT naar TFSI DSG ![]() Last edited by Gti1-G60 : 06-11-2006 at 21:19. |
|
||||
|
||||
![]() Zo zag mijn Supersprint eruit na een 1500 km. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik ben ook van plan om er in de winter mee bezig te gaan om hem stiller te krijgen, is indedaad niet echt geweldig om met een supersprint te rijden, ik heb ook met oordoppen gereden, anders verging je van de koppijn.
Ik denk dat ik de uitlaat maar eens opereer, en er ander dempingsmateriaal omheen te doen (staalwol) en er een extra demper tussen te plaatsen ook met (staalwol) volgens mij gebruikt eps dit ook???? Want het glaswol verbrand zoals andre al zei, en ik krijg ook steeds meer herrie. Last edited by gti-g60 girl : 08-11-2006 at 19:02. |
|
|||
|
|||
![]() een andere uitlaat zou ik niet doen heb vandaag in deze auto gereden wat een mooi geluid en gaan als een rakket.
super auto gr |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als en een keer meer rijdt in een golf 1 G60 is het prachtig. Heb je zelf een golf 1 G60 ben je dat lawaai na een tijdje meer dan zat. Daarnaast kleven er nog meer nadelen aan, de herkenbaarheid op straat. Zeker de heren in het blauw vinden het niet leuk. (opzich ook terecht)
|
||||
|
||||
![]() ![]() maar gewoon even door de stad is soms wat minder |
|
||||
|
||||
![]() hier word je zo van de baan gestuurd
![]() |
|