![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hey, dit wordt mijn adres waar ik mijn project zal laten zien. Ik heb een golf MK1 1.5C uit 1983 en hier zal ik posten wat er allemaal aan gebeurd. Dit project wordt gesponsord door ASK Autoschade Stadskanaal en Drenthe College Emmen v.schaikweg 98. De zaken zoals plaatwerk en spuiten zal verholpen worden bij ASK Autoschade stadskanaal en het Motorische gedeelte zal uitgevoerd worden bij Drenthe college. Het complete plan zie je hieronder
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier en succes met je project
lijkt wel of heel stadskanaal hier zit
|
||||
|
||||
![]() Dit is mijn plan voor de komende 3 maand:
Exterieur: Nieuw voorpaneel Nieuw spatscherm voor links Nieuw spatscherm voor rechts Nieuwe Voorruit Nieuwe Wielranden achter Nieuwe ATS classic velgen 7j voor en 8j achter Nieuwe Pirelli banden Nieuwe Donkere koplampen met plus Nieuwe Heldere achterlichten Nieuwe witte knipperlichten voor Nieuwe chromen dorpellijsten Nieuwe chromen zijlijsten interieur: Nieuw Recaro interieur Nieuwe matten Ophanging: Koni gasgeveerde schokdempers Toekomst: Alle rubbers nieuw Nieuwe grill (chroom) Chromen zijspiegels G60 (G40) blok
|
||||
|
||||
![]() ja ind had al een paar knoalster gezien
|
||||
|
||||
![]() hier een paar foto's van hoe ie eerst was:
![]()
't Knoal - the place to be - you'll see my mk1 there, everywhere Last edited by Stefan MK1 ask : 15-03-2006 at 15:40. |
|
||||
|
||||
![]() en hier is ie al een beetje gedemonteerd
volgende update op 6-3-2006 goedgaan!!!
't Knoal - the place to be - you'll see my mk1 there, everywhere Last edited by Stefan MK1 ask : 15-03-2006 at 15:39. |
|
||||
|
||||
![]() Leuk project ik hoop dat alle onderdelen nog kunt vinden, bepaalde dingen zal niet makelijk te vinden zijn.
Dit blijf ik natuurlijk volgen succes |
|
||||
|
||||
![]() je legt je daar toch een G60 in, toch zeker geen G40?!? Nu zit er nog de 1500cc in, dus je hebt de juiste motorsteunen voor de G60, is dus de interessantere carosserie, 1500 en G60 zijn beide EA827 blokken
![]() P.s. als het een 1100 of 1300cc was zou een G40 een optie zijn geweest, alledrie zijn EA 801 respectievelijk EA111 blokken. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En dat is ook juist de bedoeling Jasper !!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() Welkom trouwens, doe Knoalster. Stait dien Einser wel es agteraan in Wotterland ??? Grtz............. LRR Ps: Je Avatar lijkt wel verdacht veel op Domi's Pigo (??)
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster) Last edited by Little Red Rooster : 04-03-2006 at 17:59. |
|
||||
|
||||
![]() veel suc6 met je ride
blijf ik cker volgen |
|
||||
|
||||
![]() Ik weet nog wel een mooi setje ats classics 7+8j
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt helemaal little red rooster en G60 is wel de bedoeling maar kan G40 gratis krijgen, G60 is natuurlijk et mooiste....
|
||||
|
||||
![]() Leuk project.....alleen eeuwig zonde dat er een glazen sunroof in zit...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Ben benieuwd...jammer dat de foto`s niet werken
|
|
||||
|
||||
![]() :redx:
|
|
|||
|
|||
![]() Ben ook benieuwd naar de fotos
|
||||
|
||||
![]() welkom stefan! ik heb je golfje wel eens zien staan bij ASK.. idd jammer van de sunroof... (ragtop erin is dé oplossing
![]() succes met je project en misschien zie ik je nog wel es in het mooie Stadskanaal groetjes rene
|
||||
|
||||
![]() leuk project, maar hij staat wel te koop op speurders.nl...................why?????
oplappen en verkopen om het project te sponseren?
|
||||
|
||||
![]() Heey welkom weer eentje uit de buurt.
We kunnen zo langzamerhand wel een knoalster treffen houden. Dan kunnen fred en rene mooi op de fiets komen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nou ik wist toen nog niet hoe strak ie was, hij heeft wel roest, maar ik heb ze erger gezien, dus heb ik em besloten om zelf te houden. anders had ik em wel doorverkocht en weer verder gezocht tot een die ik niet weg wilde, maar dat is deze ![]() ik zal ff kijken of ik vanavond de foto's kan uploaden van de achterzijde, das wel dik beunwerk.... goedgaan