![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zaterdag mn nieuwe kever opgehaald, rijdt heerlijk alleen nog even 1
remschoen gangbaar maken en een klein gaatje in de linker kokerbalk, verder is hij in topstaat. auto wordt nu gestript en al het plamuur ben ik nu aan het verwijderen. maak nog wel even foto's daarvan. de kever wordt waarschijnlijk op nieuw gespoten. Kever 1300 44 pk km stand 55200 ![]() ![]() ![]() en wat vinden we ervan? en het nieuwe monsterproject van mijn broer. zwitsere spijlbus in redelijke staat. bodem is keihard en plaatwerk wat minder ![]()
Last edited by Oane : 21-08-2007 at 15:12. |
|
|||
|
|||
![]() Mooie kever en mooie bus. Suc6 met de projecten.
|
||||
|
||||
![]() leuke karren!
Het is trouwens een 1300, geen 02 hoor (want een 02 heeft veerpoten voor). Welke kleur heeft die kever origineel gehad? Jens |
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad een 1300
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
orgineel is hij blauw geweest, maar onder de blauwe kleur zit rood? maar op kenteken staat blauw.
|
||||
|
||||
![]() Dan is waarschijnlijk het kenteken aangepast, of is ooit de carrosserie vervangen.
![]()
|
|||
|
|||
![]() van de week alweer even met de kever bezig geweest
zit hier en daar nogal wat plamuur ![]() waar dat voor dient, geen idee, het is daaronder helemaal niet rot ofzo. ![]() ![]() ![]() ![]() vanavond nog even een nieuwe motorkap gehaald semi w heb ook al liggende koplampen, achterlampen van een 67'r en heb ook al de oude type spatborden. dus van de week even verder met strippen, binnenbekleding verwijderen en dan het laswerk even opmaken. ik houd jullie op de hoogte
|
|||
|
|||
![]() auto is inmiddels helemaal gestript, en voor de helft geschuurd.
over 2 weken gaat hij naar de lasser. dus kan ik mooi rustig aandoen. -rechtsachter spatscherm bevestiging rot -10 cm dorpel verrot -rechtsvoor spatscherm bevestiging rot -boven achterklep 2 kleine gaatjes verders keiharde kever!!!
|
|||
|
|||
![]() zo zaterdag weer even met de kever bezig geweest, volgende week gaat hij waarschijnlijk naar de lasser om deze twee plekjes even bij te werken.
verder is de auto keihard. hij is inmiddels helemaal geschuurd. en heb eindelijk de liggende spatborden + nieuwe rims ![]() ![]() ![]() ![]() het lijkt dat er roest zit bij bumperophanging maar dat is de grondverf wat onder de bodyverf zit ![]() mn liggende spatborden + nieuwe velgen Wolfrace het project vordert gestaag ![]()
|
||||
|
||||
![]() ziet er erg leuk uit
goede basis veel succes en blijf mooie pica's posten |
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit! je hebt een hoop gedaan sinds je de auto hebt opgehaald.
En durk zijn busje staat ook al op een mooi plekkie Succes met de laswerkzaamheden! Greetzz Wilmer
www.frieslandkevers.nl Golf MK1 pirelli 5 deurs 1983 FT Bonito 2L 44mm webers 1968 Standaart Ovaal 1956 caddy 2000 voor de winter en werk Last edited by Bonito Driver : 05-09-2007 at 16:54. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dit zijn idd spatborden die liggen ![]() Suc6 met de kevert, je pakt het goed aan.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
haha ![]()
|
|||
|
|||
![]() Mooie kever !!, velgen zullen hem goed staan.
Succes !
|
|||
|
|||
![]() kevert staat in de wachtmodus.
de lasser moet nog even wat afmaken en dan kunnen we weer verder. velgen heb ik verkocht aan bonito-driver, komen nu verbrede stalen velgen onder
|
|||
|
|||
![]() weer even wat nieuws van afgelopen weekend
*kever in grondlaag gerold *stalen velgen weggebracht volgende week verbreed 7J en 7.5J *alle remtrommels gangbaar gemaakt en nieuwe remvoeringen ![]() ![]() ![]() ![]() we gaan volgende week weer rustig verder houd jullie op de hoogte
|
|||
|
|||
![]() leuk project
|
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit, maar wat ik jammer vindt is de korte voorklep met de liggende koplampen. was mooier geweest als je dat had veranderd IMO.
voor de rest netjes!
|
||||
|
||||
![]() mooi, weer een kever van de ondergang gered, tof
Welke kleur ga je hem spuiten, of ben je daar nog niet over uit? even een vraagje tussendoor, ik zie wel eens kevers zonder bumper, mag dit eigenlijk wel, of doet men dit voor de show? veel succes nog met je kever, ik ben benieuwd hoe ie gaat worden |
|
|||
|
|||
![]() zo zaterdag en afgelopen weer wat opgeschoten met de kever
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() hij moet nog een keer een laag hebben, lijkt erg strak, vanavond even de verbrede velgen passen. morgen weer nieuwe foto's