![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat is een leuk prijsje,beter dan die andere die hier laatst stonden.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
zijn de zelfde, toen had hij ze voor 2500 euro te koop.
|
||||
|
||||
![]() 2000 is een leuke prijs,helaas ga ik van 18" af en terug naar simpel 17" anders was het een optie.
|
|
|||
|
|||
![]() En dan dat bod wat erop is uitgebracht
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja klopt zijn dezelfde als de vorige keer zijn echt super mooie wielen en als nieuw jammer dat ik geen steek 5x112 heb
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik snap niet dat mensen het in hun stomme kop halen om zo laag te bieden. ![]() 2000 eurie is en blijft veel geld voor een set velgen maar het is ook wel erg bijzonder in 18 inch. Ik denk zeker wel dat ze het waard zijn. Misschien toch iets voor Sixpack ??? |
|
||||
|
||||
![]() Ik snap alleen het verhaal niet dat er maar 200 van gemaakt zijn,in engeland op edition 38 stond een man die maakte ze in alle maten die je maar wilt hebben,zo heel apart is het ook weer niet ,en voor een heel gevoelige velg nog veel geld ook.van de 200 zijn er mischien nog maar 100 over zonder scheur.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan kan ik je garanderen dat dit 1 van die 100 sets is !!!!! Ik heb die wielen wel eens in real-life gezien, en ze zijn het geld zeer zeker waard. De Audi S6 waar ze onder zaten is inmiddels verkocht en heeft plaats gemaakt voor een hele fijne A4 Cabrio !!!!! Groeten, LRR Ps: Eddy, succes met de verkoop !!!!
|
|||
|
|||
![]() Zou wel mooi staan onder mijn busje maar zo zonde als je er ook alle dagen mee naar de vuilstort moet.
|
|
||||
|
||||
![]() zouden mooi staan onder een a4 cabrio
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat bedoel je met scheur Emiel? De randen ,de harten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat moet ie met 2 sets??? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Na mijn weten was ie een tijdje terug erg geintreseerd. Vandaar... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt, maar geloof niet dat hij ze gekocht heeft.